Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI z1]Nierówna praca silnika

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

[80 B4 1.9TDI z1]Nierówna praca silnika

Post autor: Arti_77 » 28 sie 2010, 19:06

Koledzy mam problem, silnik zaraz po odpaleniu pracuje nie równo tak jak by nie na wszystkie gary palił, nie przewiduję żeby to był nastawnik pompy wtryskiwej sprawdzałem tak jak niektórzy pisali z wtyczką na skrzyni i nie zmienia nic.
Na warsztacie powiedziano mnie że to może być na 90% obluzowane lub ścięty klin na kole pasowym wału głównego i przez to może być przestawiona pompa wtryskowa, i daje takie skutki.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Re: [80 B4 1.9TDI z1]Nierówna praca silnika

Post autor: myster » 28 sie 2010, 19:40

Jesli nastawnik bedzie mocno zabrudzony to sztuczki z odlaczeniem wtyczki nic nie pomoga. A jesli scielo by ci klin na wale to silnik by ci albo nie chodzil albo kopcil ale raczej nie powinien szarpac na jalowych. Ja obstawiam nastawnik... poszukaj w szukajce bo bylo w tego juz w brud ;-)
A te szarpanie to tak nagle sie stalo czy z biegiem czasu sie nasilalo? pozdro

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 28 sie 2010, 20:01

Taka sytuacja zaczeła się jakieś 2 tygodnie temu, na zimnym silniku mocno szarpie po nagrzaniu trochę się ukrywa, po przekroczeniu 2000 obrotów jest prawie nie wyczówalne

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 sie 2010, 20:31

myster pisze:Jesli nastawnik bedzie mocno zabrudzony to sztuczki z odlaczeniem wtyczki nic nie pomoga.
Zgadza się . Jak silnik na przepływce boscha , test z odpinaniem wtyczki również nie działa :-/ .Najlepiej falowanie obrotów z powodu brudnego nastawnika "widać "po podłaczeniu vaga .Dawka potrafi skakać w nienaturalny sposób od.np.3 do 4 ,co już ewidentnie potwierdza skrajnie zanieczyszczony nastawnik

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 28 sie 2010, 20:36

Tak jest na Boschu

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 28 sie 2010, 20:51

Arti_77 pisze:Tak jest na Boschu
I tu się zaczynają schody ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 sie 2010, 21:02

Arti_77 pisze:Tak jest na Boschu
:-/
joandaw pisze:I tu się zaczynają schody
No ;-) Bo i połaczyć się z kompem nie zawsze można ,ale jak już sie połaczy to skaczącą dawkę powinno być widać w grupie 000
Arti_77 pisze:silnik zaraz po odpaleniu pracuje nie równo tak jak by nie na wszystkie gary palił
nadal twierdzę że to może być wina wtrysków lub jednego z nich

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 29 sie 2010, 07:07

Jest Ktoś z Krakowa który by mógł mnie pomóc w tym temacie

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 29 sie 2010, 08:40

Cześć kolego napisz do mnie to podepniemy 500-718-842 Szymek

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 29 sie 2010, 14:54

jak ma Boscha i nastawnik potencjometryczny to ja zregeneruję chętnie :)

GIZMOL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2010, 11:00
Lokalizacja: NOWA RUDA

Post autor: GIZMOL » 31 sie 2010, 12:21

[ Dodano: 2010-08-31, 12:27 ]
koledzy mam problem po odpaleniu silnik chodzi idealnie po dodaniu lekko gazu tak do polowy silnik zaczyna sie dlawic dam gaz do dechy chodzi idealnie podczas jazdy jest to samo dodam lekko gazu zaczyna go lekko szarpac dam gaz do dechy jedzie bez zadnego problemu stalo mi sie to po zatankowaniu bio-dizla w czesniej nie mialem problemu kumple tankuja tez bio z tym samym silnikiem i jest ok wymienilem filtr paliwa i nie pomoglo pomorzcie prosze

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 31 sie 2010, 13:28

pewnie nie zalałeś filtra przy wymianie lub jest pęknięty któryś wężyk i się pompa zapowietrza albo paliwo takiej jakości, wymień też wężyki przelewowe z wtrysków bo od biopaliwa mogły popękać

GIZMOL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2010, 11:00
Lokalizacja: NOWA RUDA

Post autor: GIZMOL » 31 sie 2010, 13:33

FILTR PALIWA ZALALEM PRZED WYMIANA DO PELNA ALE WEZYKOW NIE WYMIENIALEM SPROBUJE WYMIENIC

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl