[B3 1.8S] Co to takiego może być ???
[B3 1.8S] Co to takiego może być ???
Witam,
Kupiłem niedawno 80 1.8S (gaźnik) rok 90. Niedługo zrobie foty i pochwale sie na forum.
I odrazu pytanie techniczne.
Po otwarciu maski zauważyłem coś takiego
Co to jest to obejście???
Mechanik mowił żeby to usunać i zaślepić dziury.
Napiszcie jeszcze jakie oznaczenie ma ten motor bo nie mogę nigdzie się doczytać
rok: 90
1,8 S 66 kW
napewno gaźnik
pierwsze trzy liczby na bloku silnika: 026
Proszę o odppowiedź !
Kupiłem niedawno 80 1.8S (gaźnik) rok 90. Niedługo zrobie foty i pochwale sie na forum.
I odrazu pytanie techniczne.
Po otwarciu maski zauważyłem coś takiego
Co to jest to obejście???
Mechanik mowił żeby to usunać i zaślepić dziury.
Napiszcie jeszcze jakie oznaczenie ma ten motor bo nie mogę nigdzie się doczytać
rok: 90
1,8 S 66 kW
napewno gaźnik
pierwsze trzy liczby na bloku silnika: 026
Proszę o odppowiedź !
Czy w samochodzie jest Instalacja LPG ??Boom pisze:Co to jest to obejście???
taki mostek na przewodach nagrzewnicy i trójniki wygląda tak jakby to były kiedys przewody od ogrzewania reduktora LPG
Ktoś mógł usunąć instalację LPG (lub zmienić sposób ogrzewania reduktora) i zamiast naprawić (wymienić) przewody od nagrzewnicy użył trójników i zrobił mostek.
Drugą rzeczą która mi sie nasuwa jest prawdopodobne uszkodzenie nagrzewnicy ogrzewania kabiny.
Ja bym sprawdził:
1. czy jest ogrzewanie kabiny
2. czy nagrzewnica nie cieknie (dlatego ktoś założył mostek)
3. czy przewody idące powyżej mostka są drożne i czy ktos ich nie zaślepił
LPG było napewno !!
a co do ogrzewania kabiny to też jest dziwna sprawa bo jak ustawie tak
to z nawiewów leci zimne powietrze a na nogi też leci, tylko ciepłe
przy ustawieniu na szybe leci ciepłe
naklejki z oznaczeniem silnika na tylnej klapie nie ma
P.S. to już druga 80-tka i na poprzedniej też nie było naklejki. a co do tamtej byłem pewny 100% nie bita
a co do ogrzewania kabiny to też jest dziwna sprawa bo jak ustawie tak
to z nawiewów leci zimne powietrze a na nogi też leci, tylko ciepłe
przy ustawieniu na szybe leci ciepłe
naklejki z oznaczeniem silnika na tylnej klapie nie ma
P.S. to już druga 80-tka i na poprzedniej też nie było naklejki. a co do tamtej byłem pewny 100% nie bita
to juz wiadomo skąd ten "mostek z węża"Boom pisze:LPG było napewno !!
albo linki od nawiewów spadły lub są zacięte lub klapy nawiewów w obudowie nagrzewnicy są zniszczone.Boom pisze:a co do ogrzewania kabiny to też jest dziwna sprawa bo jak ustawie tak to z nawiewów leci zimne powietrze a na nogi też leci, tylko ciepłe
przy ustawieniu na szybe leci ciepłe
Na bloku silnika tuz obok aparatu zapłonowego jest wybity kod silnikaBoom pisze:naklejki z oznaczeniem silnika na tylnej klapie nie ma
P.S. to już druga 80-tka i na poprzedniej też nie było naklejki. a co do tamtej byłem pewny 100% nie bita
[ Dodano: 2010-08-30, 22:41 ]
Boom pisze:rok: 90
1,8 S 66 kW
napewno gaźnik
pierwsze trzy liczby na bloku silnika: 026
Możesz mieć silnik
NE, JV
przed tymi cyframi powinien być wybity kod silnika
Przykładowy kod:
XXX ZZZZZZ
Gdzie XX(X) to 2 lub 3 literowy kod silnika
ZZZZZZ to kolejny numer seryjny silnika
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 22:51 przez widmo, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki Widmo,
czyli żeby naprawić te nawiewy trzeba rozebrać całą deske rodzielczą
tego sam nie zrobie!!
koszty u mechera pewnie z 500 zł.
a to obejście po instalacji LPG jutro zrobie
tylko czy jest sens to robić??
nie może tak zostać ??
u mnie kod silnika to 026 i dalej jakieś liczby
czyli żeby naprawić te nawiewy trzeba rozebrać całą deske rodzielczą
tego sam nie zrobie!!
koszty u mechera pewnie z 500 zł.
a to obejście po instalacji LPG jutro zrobie
tylko czy jest sens to robić??
nie może tak zostać ??
u mnie kod silnika to 026 i dalej jakieś liczby
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 22:51 przez Boom, łącznie zmieniany 1 raz.
Boom,
wywal obejście, usuń trójniki, załóż zwykłe łączniki węża lub zmień węże od nagrzewnicy
wtedy zobaczysz czy poprawi ci sie ogrzewanie.
zaślepienie trójników to tylko doraźny sposób bo pojawi sie kolejne miejsce gdzie moze ciec płyn.
ewentualna wymiana nagrzewnicy nie jest trudna tylko czasochłonna. na forum w dziale warsztat masz opis.
na forum znajdziesz opis jak naprawić klapy nagrzewnicy oraz jak zrobić porządek z linkami.
wywal obejście, usuń trójniki, załóż zwykłe łączniki węża lub zmień węże od nagrzewnicy
wtedy zobaczysz czy poprawi ci sie ogrzewanie.
zaślepienie trójników to tylko doraźny sposób bo pojawi sie kolejne miejsce gdzie moze ciec płyn.
ewentualna wymiana nagrzewnicy nie jest trudna tylko czasochłonna. na forum w dziale warsztat masz opis.
na forum znajdziesz opis jak naprawić klapy nagrzewnicy oraz jak zrobić porządek z linkami.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To nie, pewnie odczytałeś z głowicy, po tylu latach numery silnika są nieczytelne ale szukaj je na bloku w zaznaczonym miejscu na tym foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bf ... 171a8.html tylko trzeba trochę podrapać aby coś odczytać.Boom pisze:u mnie kod silnika to 026 i dalej jakieś liczby
Albo na naklejce pod kołem zapasowym w bagażniku.