Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80/90/Coupe B3] schemat przeróbki pająka proszę o podanie

ODPOWIEDZ
krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

[80/90/Coupe B3] schemat przeróbki pająka proszę o podanie

Post autor: krs » 06 wrz 2010, 14:24

Witam nie mogę nigdzie znaleźć schematu przeróbki przełącznika zespolonego z tego z kwadratowymi manetkami na tego z okrągłymi proszę o wysłanie linku

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 06 wrz 2010, 14:35

krs, po pierwsze zły dział... :!:
Po drugie po ci schemat??? przecież większość kabli ma taki sam kolor, a na obu pająkach każda nóżka jest ponumerowana i to tak samo, jak w drugim pająku...
OT cała fizolofia... <ok>

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 06 wrz 2010, 14:39

Wiem że zły dział ale nie wiedziałem gdzie napisać :P no ale kilka kabli zostaje luźno ale chyba był taki temat o tej przeróbce bo raz trafiłem i teraz nie mogę znaleźć

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 06 wrz 2010, 14:44

Czemu zostają luźno? mają inny kolor? Przerabiałm już ten zabieg i mi żaden kabel nie został... Na nowym pająku są oznaczenia na kartkach w miejscach gniazd wtyczek, na starym jest na plastiku wybite, albo na wtyczce, nie pamiętam, bo swoje robiłem pół roku temu... Prosta zasada... To przykład: Pin oznaczony symbolem "k" w starym pająku ma znaleźć swój opowiednik w nowym pająku też oznaczony "k" i nieważne, czy kabel ma ten sam kolor, czy nie... chyba wszystkie kable od ok. 4rech mają te same kolory... <ok>

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 06 wrz 2010, 14:49

dobra to spróbuje tak zrobić bo próbowałem po kolorach kabli ale coś pomyliłem i jedna strona pająka mi się spaliła a nowa w sklepie kosztowała 125zł a o tych podpisanych pinach nie pomyślałem :-P
(temat można zamknąć)

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 08 wrz 2010, 07:02

krs, umieszczaj tematy w odpowiednich działach. Zapoznaj się z regulaminem.

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 20 sty 2014, 18:59

Sorki za odgrzewane kotlety ale mam problem, przekładałem manetki z kwadratowych na okrągłe z awaryjnymi i wszystko mi działa poza awaryjnymi i został jeden gruby przewód czerwony. Dlaczego mogą nie działać awaryjki?

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1049
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 20 sty 2014, 20:14

piny są podpisane w kostce starego typu jak i nowego do tego jeszcze na pająku ( literki i cyferki x 30 itp ) jak przekładałeś patrzałeś na to ??

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 21 sty 2014, 13:22

Tak wszystko zostało poprzekładane według oznaczeń na starym pająku i na nowym pająku, wszystkie przewody z kostek od nowego pająka został podłączone mimo to nie ma awaryjek ;/ a wcześniej były

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl