Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG] zmiana walka w glowicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Adi 2.3

[B3/B4 2.3 NG] zmiana walka w glowicy

Post autor: Adi 2.3 » 09 lip 2007, 22:06

Witam czy ktos z szanownych klubowiczow probowal wydobyc troszke wiecej mocy z NG-ka? jakas polerka (doloty i wydechy) male planowanie glowicy do ilu mm mozna zjechac glowke?
Ostatnio zmieniony 09 lip 2007, 23:40 przez Adi 2.3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 09 lip 2007, 23:34

takimi działaniami to uzyskasz max. tylko kilka KM (o ile w ogóle coś uzyskasz...) można do NG zalożyc turbo ( stosując graty z MC czy KG chociażby, ale słabo to się opłaca, no i trzeba przy takiej operacji wymienić układ sterowania silnikiem bo ten co jest seryjnie nie obsłuży poprawnie doładowania....

Adi 2.3

Post autor: Adi 2.3 » 10 lip 2007, 21:37

ale polerka + walek + inne zawory?? co kolega na to ??
licze na jakies 155 PS przy zdrowym dole
a i nad turbo sie zastanawialem wtedy chyba bedzie okolo 180 PS przy 0,8 bara

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 10 lip 2007, 22:53

w niemcowni został raz zrealizowany projekt przekonstruowania silnika 7A na 200KM. wiązało się to przede wszystkim ze zwiększeniem pojemności z 2.3 na 2.5 poprzez rozwiercenie cylindrów i wstawienie niższych tłoków. no i oczywiście spolerowany dolot, zmienione zawory i takdalej, plus zmiana przepływomierza na taki od V6... kupa roboty ale niezły efekt....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl