Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 S] aparat zapłonowy - pytanie

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
grzesiu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:39
Lokalizacja: Białystok

[B3 1.8 S] aparat zapłonowy - pytanie

Post autor: grzesiu88 » 04 wrz 2010, 15:34

Dokąd idzie ta rurka? (zaznaczona na czerwono) U mnie jej nie ma - to chyba źle :-?OBRAZEK

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 04 wrz 2010, 16:42

To rurka od podcisnienia, steruje ona zmiana kąta zapłonu, a to że jej nie masz moze sie objawiać brakiem mocy w wysokich obrotach, strzelaniem w wydech, gaznik, albo niestabilna pracą na niskich obrotach. Silnik moze sie nadmiernie grzać itp. Załóż tę rurkę.

grzesiu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:39
Lokalizacja: Białystok

Post autor: grzesiu88 » 04 wrz 2010, 17:32

Brak mocy na wysokich to zauważyłem. Wiesz może dokąd idzie zakończenie tej rurki?

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 04 wrz 2010, 17:50

Masz tu schemat całego podciśnienia do PM:

Awatar użytkownika
proket
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 25 lut 2007, 18:08

Post autor: proket » 04 wrz 2010, 19:39

Podepnę się z pytaniem.Czy aparat zapłonowy o numerze 026 905 205 AH różni się od 050 905 205 E?

grzesiu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:39
Lokalizacja: Białystok

Post autor: grzesiu88 » 04 wrz 2010, 20:02

percevalle pisze:Masz tu schemat całego podciśnienia do PM:
Czy nr 7, 25 i 8 to jakieś specjalne coś co trzeba wstawić czy wystarczy zwykła gumowa rurka?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 04 wrz 2010, 20:09

Rurka gumowa, tylko pamietaj, musibyć na tyle sztywna, żeby podcisnienie nie dało rady jej zgniesc.

grzesiu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:39
Lokalizacja: Białystok

Post autor: grzesiu88 » 06 wrz 2010, 19:45

U mnie rurka 9A była wpięta w miejsce aparatu zapłonu. Odpiąłem oczywiście i wpiąłem aparat. Dokąd idzie rurka 9A? Czy to jest jakaś zatyczka? Nie mogłem niczego takiego znaleźć u siebie.

Jest jakiś opis do tego schematu?

Awatar użytkownika
gucia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2008, 21:03
Lokalizacja: Lębork

Post autor: gucia » 08 wrz 2010, 17:00

Do filtra powietrza, od spodu jest taki króciec.

grzesiu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:39
Lokalizacja: Białystok

Post autor: grzesiu88 » 09 wrz 2010, 15:26

Dzięki za odpowiedź gucia. W końcu wpiąłem go tam gdzie trzeba. Na jałowym mam wysokie obroty czyli ~1500. Jak odepnę przewód nr 9 to obroty wracają do normy (niecałe 1000). Nie wiem czy jeżdzenie z odpiętym to dobry pomysł :roll: . Orientuje się ktoś może za co on odpowiada? Albo żeby tak się nie pytać o wszystko to z jakiej książki pochodzi ten obrazek?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl