Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3] brak wolnych obrotow

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

[b4 2.3] brak wolnych obrotow

Post autor: Dregan » 09 wrz 2010, 16:10

otóż od około 4 mc jeżdżę bez silniczka krokowego gdyż po podłączeniu auto gaśnie, wiec mam pare pytań wiem że jest milion tematów ale zaden mi nie odpowiedział na mój problem ;]

- na gazie jest ok nawet z podłączonym krokowym wiec czy silniczek <krokowy> pracuje przy gazie?

-talerzyk przepływomierza jest jak nowy przy regulacji zero różnicy czy to bym go podniósł bardzo wysoko czy nisko czym może być to spowodowane?

- szczelność sprawdzałem wiec powinno być oki ale mogę się mylić;/

- co do strzałów mógłbym się bardzo się starać i jest to niemożliwe od 3 lat gazik aby raz strzelił z winy mechanika przy zmianie filtra nie przykręcił gumy i łapała lewe powietrze ale kupę czasu temu

- auto jak się rozgrzeje to jest oki ale bez korkowca;] nieraz za niskie ma np jak jest wysokie obciążenie

- rozrzad poprawił kolega bo muliła mi, przestawił i jest o niebo lepiej

- spalanie około +- 13 litrów myślę że to norma

- sonda nowa przy zakładaniu gazu 4 przewodowa nkg czy coś nie NGK na pewno gazownicy założyli nigdy na gaz nie narzekałem i na pewno gaz spoko jest bo tyle czasu
jednak było lux ;] i w sumie na gazie jest ;];]

- może mi ktoś lopatologicznie opisać jak sprawdzić sondę miernikiem, i jak ustawić ten talerzyk na centrum audi pobrałem ze zdjęciami ale szczerze już nie kumam ile cm od dołu ;] bo w taki sposób jest to tam pokazane
i czy prąd do krokowca ciągle jest stały ? bo mierzyłem i u mnie stałe ale to by oznaczało ze ciągle w pełni otwarty tak?

- krokowy podmieniałem czujniki przy rozdzielaczu też, temp 2 pinowy też

- pompa paliwa raczej sprawna tym bardziej, że bez np korkowca trzyma równiutkie obroty wiec podaje paliwo ładnie raczej;]


- kable palec kopułka ok

JAKIEŚ POMYSŁY ? :d

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 wrz 2010, 16:26

A czujnik zamknięcia przepustnicy sprawdzałeś?

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 09 wrz 2010, 16:35

to ten co ma 3 piny ? kolega sprawdzał mówił ze oki

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 wrz 2010, 16:40

Tak o ten mi chodziło.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 11 wrz 2010, 09:56

też jest spoko

[ Dodano: 2010-09-24, 16:27 ]
dzisiaj się bawiłem troszkę i tak, jak odpalę na korkowcu trzymam gaz to jest spoko puszcze gaśnie lecz, jak odpalę z gazem prze rzucę na gaz potem na paliwo to trzyma obroty jak gazuje to spadają i wracają ;/ ale zauważyłem ze świece są zalane i ob kopcone na czarno Oo i wydech w środku także. Jak autko zimne brak ssania ( odpalany bez silniczka) i śmierdzi paliwem. i teraz nie wiem w co uderzyć czy przepływka odkręcana na idealna wygląda ale nie wiem jak ja ustawić na centrum audi niby jest ale w końcu nie kumam ile mm od tego punktu co on mierzył ;/ 2 sprawa sonda ale trzecia co teraz mi wpadło to cewka....

[ Dodano: 2010-10-11, 17:42 ]
odgrzebuje temat zdiagnozowałem dziurki za krokowym wymieniłem przewody na nowe nic praktycznie nie dało ;/ auto dałem do mechanika uparł się ze to wina krokowego założył używany od 1.8 odpalił zimne auto przy mnie obroty spadły do 300 i podbiły na 1000 chwile trzymał i cyrk się zaczął gasł od razu po puszczeniu gazu czy to odpięty czy podpięty, wróciłem wiec do swojego podłączyłem go ale kostka odpięta bo wtedy jedynie chodzi... zapytałem go czy rozrzad to stwierdził ze nie bo zarówno pracuje Oo 2 mechanik jak wracałem i zajechałem powiedział ze korkowiec jest dobry.... wiec już nie wiem co może być przyczyna ;/ a niestety żadnego mechanika w okolicy nie mam co by może to zrobił;/ podejrzewam ciągle ta klapkę spiętrzająca ze jest w innym miejscu ale nie potrafię jej prawidłowo ustawić;/ dodam ze po odłączeniu kostki kolo wtryskiwacza tej po prawej czarnej wchodzi na obroty , jak odepnę tą po lewej głupieją obroty sprawdzałem to jak był krokowy odłączony. Próbowałem wybłyskać kody ale też d.. podłączam plus do plusa w kostce minus do białej kostki l potem mostkuje L z - dioda świeci ale jak przestane mostkowac L z - to gaśnie i cisza;/ . Próbowałem też z ciekawości dać mu trochę lewego powietrza klapka anty wybuchową i o dziwo jak daje mu mało wchodzi na obroty i nie spadają już nisko jak przegazuje Oo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl