Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Spadek mocy po kilkunastu kilometrach

ODPOWIEDZ
hawkk5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2010, 09:40
Lokalizacja: Szczecin

[1.9TDI 1Z] Spadek mocy po kilkunastu kilometrach

Post autor: hawkk5 » 10 wrz 2010, 17:46

Jestem nowy na forum, witam wszystkich wyjadaczy. Stałem się od niedawna szczęśliwym posiadaczem pięknej audi 1.9 tdi.

Wymieniłem tulejki, gumy podwozia, rozrząd będzie wymieniany na dniach.

Mam następujący problem może ktoś się już spotkał z czymś podobnym. Samochód na zimo bardzo ładnie się odpala nawet przy spadku temperatury nie wydaje zbędnych odgłosów.
Idzie bardzo sprawnie, myślę ze przyspieszenie ma zbliżone do katalogowego, bardzo ładnie zbiera się do 100.

Po kilkunastu zrobionych kilometrach DRAMAT. Temperatura nie wzrasta zaznaczam. Autko przestaje być dynamiczne, rozpędza się ale w zatrważająco wolnym tempie. Nie mam pojęcia w czym leży problem od kiedy go kupiłem tak było. Dolewałem później specyfiku na przeczyszczenie wtrysków.

Myślicie że może to być problem z turbiną która po nagrzaniu przestaje dobrze pracować? Ale naprawdę nie są do długie odcinki, lecz krótkie i w miarę dynamiczne, bez żadnych ekscesów piłowania do odcięcia itp. Proszę i dziękuje z góry za pomoc. :]

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 wrz 2010, 18:56

temperatura nie wzrasta bo pewnie termostat do bani :-/ pasuje podpiąć pod VAGa i by coś było wiadomo a filtry dobre?a olej zmieniałeś? ;-)

hawkk5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2010, 09:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hawkk5 » 10 wrz 2010, 19:06

Olej zmieniany jest pół syntetyk. Przepraszam chciałbym zmienić trochę wersje zdarzeń :D. Niby wtedy nie jest nagrzany jak jest spadek mocy ale może jeszcze tylko na kontrolce tego nie widać a temperatura juz jest. Uważam tak dlatego że zagrzewa się przy dynamiczej jeździe do prawie 100 stopni i żaden z wiatraków sie nie włącza. Będę najpierw próbował sprawdzić co jest nie tak z wiatrakami. Czy to jakis czujnik czy zasilanie wiatraków ( czy wogóle działają). Filtry również wymienione. WSZYSTKIE

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 wrz 2010, 21:20

czujnik masz na dole po prawej stronie chłodnicy jak stoisz przodem do auta a możesz wypiąć kostkę od niego i sprawdzić jakimś kabelkiem mostkując piny czy chodzą wogóle jak chodzą to czujnik do wymiany ;-) jakieś 2miesiące temu sam wymieniałem <ok> aha masz bosha?czy pierburg?

hawkk5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2010, 09:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hawkk5 » 10 wrz 2010, 21:24

rocznik 92 wiec ta bosha chyba. jutro ogarne z tymi pinami z wujkiem :]

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 11 wrz 2010, 10:54

wiatraki nie będą działały jeżeli temperatura na dole chłodnicy nie będzie wystarczająca, bez VAGa ciężko cokolwiek powiedzieć co jest przyczyną zamulenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl