Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG

Post autor: Czarnuch » 06 wrz 2010, 19:42

Witam, chodzi mi o porównanie spalania i już mówię w czym rzecz. Moja 80tka pali 12,5-13L LPG w cyklu mieszanym, no bardziej trasa. Czy to jest norma przy starej instalacji LPG czy może wpływ na tak wysoki wynik mogą mieć takie czynniki jak: niedogrzany silnik i zimowe opony, albo to, że samochód stał 2 lata i filtr gazu może być nieciekawy? Pytam bo nie wiem czy odrazu jechać do regulacji czy może najpierw zająć się innymi czynnikami. Z góry dzięki..

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 wrz 2010, 20:27

A dużo masz nalatane na LPG? Chodzi ile km od założenia instalacji lub wymianie bądź regeneracji parownika?

Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

Post autor: Czarnuch » 06 wrz 2010, 20:29

niestety nie mam pojęcia, ale jest możliwość, że ma trochę nakulane, bo wiem, że poprzedni właściciel jeździł gdzieś do Szwecji czy Norwegii, a wg papierów instalacja jest od 2001 roku..

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 07 wrz 2010, 08:23

miałem taka budę i paliła gazu 8,75l na 100km. 13 to pali ACE 2.0 16V.

Po pierwsze regulacja i może nawet regeneracja parownika. Samochód musi szybko się zagrzewać żeby spalanie było w normie.

Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

Post autor: Czarnuch » 07 wrz 2010, 11:48

Dzięki za uświadomienie że to auto może spalić mniej niż 10L LPG :) czyli w pierwszej kolejności robię termostat żeby to się grzalo a potem jadę do gazowca. Dam znać jaki będzie wynik końcowy.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 08 wrz 2010, 15:18

Podstawa to dobrze ustawiony zapłon. Może być około 8 stopni przed ZZ tłoka (książkowo podajże 6 stopni)

Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

Post autor: Czarnuch » 09 wrz 2010, 10:34

Co do zapłonu, to też dobry temat, bo chyba mam kolejne objawy :) nie chodzi równo zbyt i tak myślę czy tylko przewody i świece mogą być do dupy czy może to być wina np kopułki aparatu lub palca? Zauważyłem też że zaczyna sobie zwiększać obroty. Na jałowym ma np 2tys a później już jest dobrze.. Brak już mi słów na to auto..

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 09 wrz 2010, 14:28

podstawa to:
szczelność układu dolotowego
sprawnie działający i szczelny układ podciśnienia
Dobrze ustawiony rozrząd i zapłon
sonda lambda w pełni sprawna.

Jak wygląda u Ciebie sprawa ze spalaniem??

Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

Post autor: Czarnuch » 09 wrz 2010, 18:44

zobacz pierwszy post

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 09 wrz 2010, 21:51

Hmm spalanie jak 2.0 16V :) trochę dużo

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 10 wrz 2010, 07:38

Lukaszbroz pisze:Hmm spalanie jak 2.0 16V :) trochę dużo
Już to wiemy, nie musisz się powtarzać.

Te silniki maja to do siebie, że dużo spalają.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 10 wrz 2010, 14:39

Pewnie ze maja w końcu jest czym depnąć

Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

Post autor: Czarnuch » 10 wrz 2010, 22:30

Lukaszbroz pisze:Pewnie ze maja w końcu jest czym depnąć
chyba mówisz o tym 2,0 bo 1,8S to jest śmiech na sali, przynajmniej na tym gazie :-) :-) :-) :-)

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 11 wrz 2010, 08:26

Jak silnik jest w dobrym stanie i gaz jest dobrze ustawiony to i 1.8s da się sporo pojechać 180km/h spoks.....mówiłem o 2.0 :)

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 11 wrz 2010, 12:09

Nie chcąc bić piany mogę wsiąść z każdym z Was w moje 1,8S i pokażać, że jest w stanie w 4 osoby osiągnąć licznikowe 200 km/h. Podstawa ton dbać o motór <ok>

A do 100km/h są w tyle dwulitrówki 8V.Spalanie rzędu 12,5 - 13litrów to mam zimą ma zimnym silniku na krótkich odcinkach. Co do minimalnej to gaźniczek najmniej wziął 6,8 l na 100 w trasie, ale gaz to tylko muskałem.
Moja babcia w trasie realnie spala w granicach 9,5 litra. Przy 88 PS-ach jak wyjechała z Ingolstadt hehehe :mrgreen:

A gaźniki rzekomo takie ekonomiczne. Mógłbym go zadławić mikserem fi32(mam 34) i spalałby 8l /100 km zaznaczam :arrow: średnio ale po co :?: :idea: dynamika ursusa c 330 :roll:

A co do samej instalacji w Twoim aucie to wymień filtr gazu i spuść syfy z parownika. Sprawdź też podstawę gaźnika- może mieć dziurę. Łapie lewe powietrze i będzie żreć jak smok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl