Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] na Boschu Problem z odpalaniem

ODPOWIEDZ
tomek-886
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2010, 12:16

[80 B4 1.9TDI 1Z] na Boschu Problem z odpalaniem

Post autor: tomek-886 » 12 wrz 2010, 16:55

Witam
Mam problem z którym nie wiem co zrobić mianowicie gdy ustawiłem kat wtrysku taki jaki powinien być czyli koło 60 to samochód ledwo co odpalał a na starym ustawieniu 120 odpala lepiej ale i tak to nie jest rewelacja bo przy 20 stopniowej temperaturze na dworze jak samochód jest zimny to bez podgrzania świec nie odpali problem zaczyna się jak samochód ma koło 30 stopi to świece się nie podgrzewają i trzeba odpinać czujnik aby je podgrzać . I jeszcze jeden problem który mi się trafił to gdy samochód się nagrzeje to lubi czasami szarpać przy ruszaniu. błędy które się pokazują 00550-kontrola startu wtrysku 00281 czujnik prędkości który trzeba wymienić ;p Doradzicie coś
A mógł by mi ktoś opisać co oznaczają poszczególne rubryki i jakie wartości powinny byc

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 wrz 2010, 17:02


jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 12 wrz 2010, 18:14

Co do szarpania to albo nastawnik albo wtrysk sterujący zaczyna siadać.

A co do czujnika prędkości to posiadam jak wazie co od 1z

tomek-886
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2010, 12:16

Post autor: tomek-886 » 12 wrz 2010, 18:36

narazie tym odpalaniem chciałbym się zając

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 wrz 2010, 18:57

tomek-886 pisze:A mógł by mi ktoś opisać co oznaczają poszczególne rubryki i jakie wartości powinny byc
A jakby tak trochę wysiłku i poszukać :?: nawet nie trzeba się wysilać bo na stronie głównej silników wysokoprężnych aż bije po oczach "diagnostyka vag"

tomek-886
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2010, 12:16

Post autor: tomek-886 » 13 wrz 2010, 18:26

Pomoże ktoś mi z moim problemem

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 13 wrz 2010, 18:50

kolego jak te logi robiles na rozgrzanym silniku to do wymiany masz czujnik temperatury cieczy, chyba ze na odpietym czujniku robiles logi :?:

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 16 wrz 2010, 15:01

Zaloguj 000 normal stat i 000 stat w trybie Basic Settings.

Rozrząd jest dobrze ustawiony ?

tomek-886
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2010, 12:16

Post autor: tomek-886 » 17 wrz 2010, 14:26

Wyniki mojej diagnostyki statycznej i dynamicznej a problem taki jak na początku tematu czyli samochód ciężko pali, stwierdziłem ze mocy troszkę więcej powinien mieć. błędy które towarzysza mi od samego początku czyli 00550-kontrola startu wtrysku 00281 czujnik prędkości który trzeba wymienić. przed diagnoza zostały one skasowane. A i nie wiem czemu ale kontrolka Check pali się przy włączonym samym zapłonie nawet gdy skasuje się błędy

[ Dodano: 2010-09-25, 18:12 ]
Pomoże ktoś??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl