[cabrio]założenie większych(mocniejszych)hamulców-da się?
[cabrio]założenie większych(mocniejszych)hamulców-da się?
temat właściwie wyczerpuje problem. Coś większego z serii, beż żadnych sportowych zacisków wielotłoczkowych... poprostu pomyślałem o większych tarczach i zaciskach. Były takie w b4? może a100?? nie mam pojęcia zielonego jak i z czego jest zbudowana audica.
Z góry dzięki za podpowiedzi wszelakie
Z góry dzięki za podpowiedzi wszelakie
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
subratri, 2.8 ma lepsze hamulce niz ng, ale polecam Ci wrzucic piasty na 5x112 plus zaciski by porsche i tarcze 295mm sam mam okazyjnie do kupienia taki zestaw i uwierz ze wiecej chciec nie bedziesz chcial od hamulcy jak zalozysz takie cudo, z tym ze jeszcze musze porozmawiac osobiscie z aparoma osobami bo nie wiem czy ori pompa wyrobi na to
no tak, piasty 5x112 rozwiązały by więcej problemów niż tylko hamulce, wtedy wyrwał bym układ z jakiegoś sharana czy też pssata i po sprawie tyle, że na moim szrocie może ciężko być. Jak mówiłem nie wymagam dużo od hamulców, tyle, że... no właśnie w galaxy już mi dobre brejki raz dupę uratowały jak z 210 musiałem się zatrzymać bo ktoś na hajłeju się rozdupcył... To co oferuje ta buda to trochę dla statecznego dziadka a ja jeszcze czasami się poruszam płynnie <ok>
Więc te piasty...
Czy muszą być od Audi czy mogą być od VW??
No i wtedy wymiana łożysk też... dość duży projekt chyba... Ale to z tą piastą to było moje kolejne pytanie więc pociągnijmy i ten temat :mrgreen:
Więc te piasty...
Czy muszą być od Audi czy mogą być od VW??
No i wtedy wymiana łożysk też... dość duży projekt chyba... Ale to z tą piastą to było moje kolejne pytanie więc pociągnijmy i ten temat :mrgreen:
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
wiec piasy z s2 poasuja ponoc plug & play, ale kolega szuan pisal mi ostatnio na gg ze ma pewnego tokarza ktory w dobrych pienaidzach potrafi zrobic pod konkretny wymiar dane piasty... lozyska? a skoro rozmiary piasty zostaja wzorcowe z audi cabrio, to czy nie mozna zaadoptowac aktualnych lozysk? w koncu jak sie zuzyja to sie wymienia bo koszta ich moga zwielokrotnic przerobke, tym bardziej jak dojdzie do tego pompa z s2...
no tak, tokaż to nie problem, tuleje na loktite wklei i po sprawie... problem w tym, że jak jestem w polsce, to albo robię naprawy krytyczne (jak przeguby po przelocie 1000 km z V max <ok> ) albo grzebię w ukochanej fieście. Więc atrakcyjne dla mnie jest tylko PP bo dla mnie taniej było by tokarkę kupić niż oddać do toczenia. Więc jak z tymi łożyskami z VW? właściwie to ETKA powinna wiedzieć...
no to jest tak, że etka mi głupieje ... chyba nie mam całej bazy Audi, bo szukajka nie znajduje mi nr części :evil:
AAH, ABC ACZ mają łożysko 82 milimetry
reszta ma 75 mm więc lipa, zaraz poszukam co ma pasat i galaxy ale z tego co pamiętam jest właśnie 82...
passat ma 75 mm tylo w małych silnikach więc i tarcze pewnie małe...
AAH, ABC ACZ mają łożysko 82 milimetry
reszta ma 75 mm więc lipa, zaraz poszukam co ma pasat i galaxy ale z tego co pamiętam jest właśnie 82...
passat ma 75 mm tylo w małych silnikach więc i tarcze pewnie małe...