Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[cabrio]założenie większych(mocniejszych)hamulców-da się?

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

[cabrio]założenie większych(mocniejszych)hamulców-da się?

Post autor: subratri » 13 wrz 2010, 22:09

temat właściwie wyczerpuje problem. Coś większego z serii, beż żadnych sportowych zacisków wielotłoczkowych... poprostu pomyślałem o większych tarczach i zaciskach. Były takie w b4? może a100?? nie mam pojęcia zielonego jak i z czego jest zbudowana audica.
Z góry dzięki za podpowiedzi wszelakie

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 13 wrz 2010, 22:19

subratri pisze:Były takie w b4?
Były.
Od NG też podchodzą.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 13 wrz 2010, 22:21

no tak, ale mam NG ...

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 13 wrz 2010, 22:34

Sorry nie zauważyłem.Ale to dobre hamulce przecież są.
Jeżeli chcesz coś więcej to proponuje takie jak ja mam od 2.8/S2 dwutłoczkowe tarcze 276x25 + jarzma,wszystko jest plug and play.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 13 wrz 2010, 22:36

takie prawie dobre... zawsze jak jest krytycznie to się cieszę, że jeszcze refleks działa...
to jeszcze żeby wyjaśnić. Każde 2,8 czy tylko S2?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 wrz 2010, 22:39

subratri, 2.8 ma lepsze hamulce niz ng, ale polecam Ci wrzucic piasty na 5x112 plus zaciski by porsche i tarcze 295mm sam mam okazyjnie do kupienia taki zestaw i uwierz ze wiecej chciec nie bedziesz chcial od hamulcy jak zalozysz takie cudo, z tym ze jeszcze musze porozmawiac osobiscie z aparoma osobami bo nie wiem czy ori pompa wyrobi na to

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 13 wrz 2010, 22:52

no tak, piasty 5x112 rozwiązały by więcej problemów niż tylko hamulce, wtedy wyrwał bym układ z jakiegoś sharana czy też pssata i po sprawie tyle, że na moim szrocie może ciężko być. Jak mówiłem nie wymagam dużo od hamulców, tyle, że... no właśnie w galaxy już mi dobre brejki raz dupę uratowały jak z 210 musiałem się zatrzymać bo ktoś na hajłeju się rozdupcył... To co oferuje ta buda to trochę dla statecznego dziadka a ja jeszcze czasami się poruszam płynnie <ok>
Więc te piasty...
Czy muszą być od Audi czy mogą być od VW??
No i wtedy wymiana łożysk też... dość duży projekt chyba... Ale to z tą piastą to było moje kolejne pytanie ;) więc pociągnijmy i ten temat :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 wrz 2010, 22:55

wiec piasy z s2 poasuja ponoc plug & play, ale kolega szuan pisal mi ostatnio na gg ze ma pewnego tokarza ktory w dobrych pienaidzach potrafi zrobic pod konkretny wymiar dane piasty... lozyska? a skoro rozmiary piasty zostaja wzorcowe z audi cabrio, to czy nie mozna zaadoptowac aktualnych lozysk? w koncu jak sie zuzyja to sie wymienia bo koszta ich moga zwielokrotnic przerobke, tym bardziej jak dojdzie do tego pompa z s2...

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 13 wrz 2010, 23:08

no tak, tokaż to nie problem, tuleje na loktite wklei i po sprawie... problem w tym, że jak jestem w polsce, to albo robię naprawy krytyczne (jak przeguby po przelocie 1000 km z V max <ok> ) albo grzebię w ukochanej fieście. Więc atrakcyjne dla mnie jest tylko PP bo dla mnie taniej było by tokarkę kupić niż oddać do toczenia. Więc jak z tymi łożyskami z VW? właściwie to ETKA powinna wiedzieć...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 wrz 2010, 23:16

tak etka powinna pokazac rozmiar piasty i wtedy tylko szukac na necie podobnych wielkosci piast... no i dac tu znac co by takie mlokosy jak ja wiedzialy od czego zaczynac ;p

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 13 wrz 2010, 23:41

no to jest tak, że etka mi głupieje ... chyba nie mam całej bazy Audi, bo szukajka nie znajduje mi nr części :evil:
AAH, ABC ACZ mają łożysko 82 milimetry
reszta ma 75 mm więc lipa, zaraz poszukam co ma pasat i galaxy ale z tego co pamiętam jest właśnie 82...
passat ma 75 mm tylo w małych silnikach więc i tarcze pewnie małe...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 wrz 2010, 23:48

a sprawdz s2

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 14 wrz 2010, 00:00

nie mam tak, rocznik podaj i czy cupe czy quatro... albo model... nsze cabrio jest np ACA
dobra mam RS2 od 94 do 96 fi łożyska to 82 czego można się było spodziewać.


w każdym razie wygląda na to, że wszystko z mocniejszym hamulcem jest na 82mm

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 wrz 2010, 11:43

ja sie dowiem i napisze tu, bo jest jeden forumowicz ktory do cabrio ng wrzucil takie hamulce i mowil ze P&P

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 14 wrz 2010, 22:48

załóż sobie dwutłoczkowe zaciski z S2/2.8 z tarczami 276mm i różnica jest ogromna w porównaniu do ori hamulców z NG. Wiem z własnego doświadczenia. Wszystko P&P tylko przewody hamulcowe przy zacisku trzeba zmienić na dłuższe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl