Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Diodowe kontrolki naładowania aku i ładowania altka

ODPOWIEDZ
_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

[B4 ABK] Diodowe kontrolki naładowania aku i ładowania altka

Post autor: _DJ_3 » 16 wrz 2010, 22:22

No i jak w temacie chodzi o dodatkowe diodowe kontrolki, trzy diody czerwona-pomarańczowa-zielona, czerwona i pomarańczowa są od poziomu naładowania akumulatora czyli jak świeci pomarańczowa to aku dobrzenaładowany jak z pomarańczową zapala się czerwonato aku siada w zależności od mocy świecenia się czerwonej tzn czym się mocniej świeci a pomarańczowa słabiej to aku się rozładowuje, natomiast zielona się zapala gdy altek zaczyna ładować.
więc mam takie pytanko gdzie i jak się podłączyć aby dane kontrolki nie świeciły się stale tylko po włączeniu zapłonu dane urządzonko się włączało zapalały się diody i podczas kręcenia rozrusznika a gdy wyłączam załpłon urządzonko czy jak to tam nazwać się wyłanczało?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 wrz 2010, 22:29

Kup najtańszy zestaw dodatkowych zegarów i będziesz miał voltomierz w komplecie oraz dokładniejsze pomiary.

http://allegro.pl/sprzedam-dolne-zegary ... 61854.html

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 wrz 2010, 23:13

Jeśli to urządzenie działa jak zwykły woltomierz to weź plus z czarnego grybego kabla przy kostce stacyjki.

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 17 wrz 2010, 20:21

po co inwestować mam w dodatkowe zegary i bawić się gdzie je umieścić jak mam to coś z diodami z tym że wkłada się to w zapalniczke a chce to mieć na stałem zamontowane.

czy aby napewno czarny to plus? a minus to pod który żeby nie robić plontaniny kabli to bym oba przy stacyjce podłączył? i nnie będzie to mi coś podczas kręcenia rozrusznikiem i świecić po wyłonczeniu zapłonu?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 wrz 2010, 21:01

_DJ_3 pisze:czy aby napewno czarny to plus?
Tak
_DJ_3 pisze:i nnie będzie to mi coś podczas kręcenia rozrusznikiem i świecić po wyłonczeniu zapłonu?
Po wyłączeniu zapłonu nie będzie się świecić, ale podczas pracy rozrusznika tak.
Jak chcesz żeby nie świeciło po wyłączeniu zapłonu i gasło na czas pracy rozrusznika to podłącz pod czarno-żółty.
_DJ_3 pisze:a minus to pod który żeby nie robić plontaniny kabli to bym oba przy stacyjce podłączył?
Masę gdzieś elementów metalowych stelaży deski rozdzielczej. Bo po to jest minus (masa) na karoserii samochodu aby nie trzeba było jej puszczać w kablach.

[ Dodano: 2010-09-17, 21:04 ]
_DJ_3 pisze:po co inwestować mam w dodatkowe zegary i bawić się gdzie je umieścić jak mam to coś z diodami z tym że wkłada się to w zapalniczke a chce to mieć na stałem zamontowane.
Żeby mieć fajny oryginalny bajer w samochodzie, te zegary są to oryginalne zegary montowane w Audi 80 więc już producenci przewidzieli dla nich miejsce.
Obrazek

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 18 wrz 2010, 00:05

zegary nie bo małokasy wiec szkoda na pierdoły a pozatym potrzebuję pustą wnęke co jest na te zegary miejsce.
jutro zamontuje.

[ Dodano: 2010-09-18, 13:37 ]
dzięki za pomoc działa tak jak chciałem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl