No i jak w temacie chodzi o dodatkowe diodowe kontrolki, trzy diody czerwona-pomarańczowa-zielona, czerwona i pomarańczowa są od poziomu naładowania akumulatora czyli jak świeci pomarańczowa to aku dobrzenaładowany jak z pomarańczową zapala się czerwonato aku siada w zależności od mocy świecenia się czerwonej tzn czym się mocniej świeci a pomarańczowa słabiej to aku się rozładowuje, natomiast zielona się zapala gdy altek zaczyna ładować.
więc mam takie pytanko gdzie i jak się podłączyć aby dane kontrolki nie świeciły się stale tylko po włączeniu zapłonu dane urządzonko się włączało zapalały się diody i podczas kręcenia rozrusznika a gdy wyłączam załpłon urządzonko czy jak to tam nazwać się wyłanczało?
[B4 ABK] Diodowe kontrolki naładowania aku i ładowania altka
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Kup najtańszy zestaw dodatkowych zegarów i będziesz miał voltomierz w komplecie oraz dokładniejsze pomiary.
http://allegro.pl/sprzedam-dolne-zegary ... 61854.html
http://allegro.pl/sprzedam-dolne-zegary ... 61854.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
po co inwestować mam w dodatkowe zegary i bawić się gdzie je umieścić jak mam to coś z diodami z tym że wkłada się to w zapalniczke a chce to mieć na stałem zamontowane.
czy aby napewno czarny to plus? a minus to pod który żeby nie robić plontaniny kabli to bym oba przy stacyjce podłączył? i nnie będzie to mi coś podczas kręcenia rozrusznikiem i świecić po wyłonczeniu zapłonu?
czy aby napewno czarny to plus? a minus to pod który żeby nie robić plontaniny kabli to bym oba przy stacyjce podłączył? i nnie będzie to mi coś podczas kręcenia rozrusznikiem i świecić po wyłonczeniu zapłonu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak_DJ_3 pisze:czy aby napewno czarny to plus?
Po wyłączeniu zapłonu nie będzie się świecić, ale podczas pracy rozrusznika tak._DJ_3 pisze:i nnie będzie to mi coś podczas kręcenia rozrusznikiem i świecić po wyłonczeniu zapłonu?
Jak chcesz żeby nie świeciło po wyłączeniu zapłonu i gasło na czas pracy rozrusznika to podłącz pod czarno-żółty.
Masę gdzieś elementów metalowych stelaży deski rozdzielczej. Bo po to jest minus (masa) na karoserii samochodu aby nie trzeba było jej puszczać w kablach._DJ_3 pisze:a minus to pod który żeby nie robić plontaniny kabli to bym oba przy stacyjce podłączył?
[ Dodano: 2010-09-17, 21:04 ]
Żeby mieć fajny oryginalny bajer w samochodzie, te zegary są to oryginalne zegary montowane w Audi 80 więc już producenci przewidzieli dla nich miejsce._DJ_3 pisze:po co inwestować mam w dodatkowe zegary i bawić się gdzie je umieścić jak mam to coś z diodami z tym że wkłada się to w zapalniczke a chce to mieć na stałem zamontowane.