Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z]Kąt wtrysku

ODPOWIEDZ
rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

[80 B4 1.9TDI 1Z]Kąt wtrysku

Post autor: rewolwer » 17 wrz 2010, 09:13

Witam,jaki powinien być kąt wtrysku w Audi Avant 1.9 TDI z silnikiem 1Z,czy lepiej go opóznić czy przyśpieszyć żeby lepiej palił i nie był mułowaty?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 17 wrz 2010, 09:22

między 50 a 65 jednostek w 2 poz. BS000, najlepiej koło 55

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 17 wrz 2010, 09:51

rewolwer pisze:epiej go opóznić czy przyśpieszyć żeby lepiej palił i nie był mułowaty?
a jaki masz teraz?

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 17 wrz 2010, 22:02

Teraz 49

WIETRZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 17 mar 2008, 23:19
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: WIETRZYK » 18 wrz 2010, 12:24

JA mam 102 i też właśnie się zastanawiam czy ma być mniejszy bo dzisiaj słabo palił.
Mam auto po czipie i wtryski afn. Jaki powinienem ustawić kąt ?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 18 wrz 2010, 13:55

WIETRZYK pisze:JA mam 102 i też właśnie się zastanawiam czy ma być mniejszy bo dzisiaj słabo palił.
Mam auto po czipie i wtryski afn. Jaki powinienem ustawić kąt ?
Patrz post nr 2.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 wrz 2010, 10:28

rewolwer pisze:Teraz 49
No i tak ma być
WIETRZYK pisze:JA mam 102 i też właśnie się zastanawiam czy ma być mniejszy bo dzisiaj słabo palił.
Mam auto po czipie i wtryski afn. Jaki powinienem ustawić kąt ?
50-60 ,chip nie ma nic do tego

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 20 wrz 2010, 15:39

Ja zmieniłem wtryski na 0.216 i zapłon miałem 20 szwagrowi tez zmieniłem wtryski tylko w a4 AHH i u niego kąt był 10 przy chipie nic sie nie zmieni.

WIETRZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 17 mar 2008, 23:19
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: WIETRZYK » 21 wrz 2010, 19:24

Ja zmieniłem ze 100 na 55 i teraz jeszcze gorzej odpala. Problem pojawia sie tylko z rana po całonocnym staniu.

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 22 wrz 2010, 09:44

To dosc dziwne ze po prawidłowym ustawieniu masz problem z odpaleniem. U mnie jest właśnie przeciwnie mam ok 100 i przy -20 to już praktycznie nie łapie, wiec przed zima musze poprawnie ustawic.... i licze ze bedzie ok...

WIETRZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 17 mar 2008, 23:19
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: WIETRZYK » 22 wrz 2010, 19:45

Jelly, Przy minusowej temperaturze, kiedy grzeją świece to mi dobrze odpala. Najgorzej jest jak na dworze jest koło 6 -7 stopni. Za dużo żeby grzały świece a za mało żeby ładnie odpalić.

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 29 wrz 2010, 19:53

umnie jak było 30 do 35 to niechciał zapalac jak zaplił to dym straszny wylatywał
teraz pytanie według czego te wskazania jaki program?
ja łacze sie delta skanem
i ustawiam 55-60
a itak po 2,3 tys mam 30 sam mi sie przestawia
teraz zaczeły mi stukać szklanki albo zawory zaczeły walić o tłoki
moze klin sie na wale ścioł????????????
jak myslicie

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 29 wrz 2010, 20:51

gruszek01 pisze:umnie jak było 30 do 35 to niechciał zapalac jak zaplił to dym straszny wylatywał
teraz pytanie według czego te wskazania jaki program?
ja łacze sie delta skanem
i ustawiam 55-60
a itak po 2,3 tys mam 30 sam mi sie przestawia
teraz zaczeły mi stukać szklanki albo zawory zaczeły walić o tłoki
moze klin sie na wale ścioł????????????
jak myslicie
Wywala jakieś błędy? czy tylko sobie początek wtrysku pływa?,delta scan ma te same wartości co Vag w grupie 000

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl