audi 80 1.6TD 1987r
audi 80 1.6TD 1987r
witam chciałbym pokazać Wam moje Audi 80 B3
jej silnik to 1.6D 54 lub 64KM (rożne źródła rożnie podają) trochę mułowaty ten silnik
rocznik 1987
audi posiada maskę z modelu B4 niestety ktoś kto to zmieniał nie postarał się zostawił lampy B3
które teraz wchodzą pod grill przez co kierunkowskazy tez odstają, brakuje brewek pod lampy
i uszczelek nad lampy(zaznaczone na zdjęciu)
ma tez kilka odprysków lakieru które z czasem mam zamiar zrobić.
w planach mam:
-dokładka zderzaka przód
-obniżenie auta
graty które czekają na zamontowanie;
-nakładki na progi kamei (czekają na malowanie)
-maska z b3
-nakładka na grill votex
-zderzaki z 90 + listwy z 90
-lotka na tył
zrobione:
-wymiana lamp na te z 90 b3
-zmiana zderzaka przedniego na ten z 90-tki z kierunkami i halogenami <ok>
-swap silnika na 1.6TD<ok>
-zegary z obrotkiem od benzyny<ok>
zdjęcie ze swap-owania mało bo nie było czasu poza tym robione telefonem wiec wiadomo o co Kaman:
a tu już ze zderzakiem i brewkami:
wstawiony silnik to 1.6TD "JR" 70km z golfa mk2
lecz czuje niedosyt związany z tym silnikiem
mysle ze taki mix tchnie zycie w to auto
pozdrawiam i czekam na opinie
jej silnik to 1.6D 54 lub 64KM (rożne źródła rożnie podają) trochę mułowaty ten silnik
rocznik 1987
audi posiada maskę z modelu B4 niestety ktoś kto to zmieniał nie postarał się zostawił lampy B3
które teraz wchodzą pod grill przez co kierunkowskazy tez odstają, brakuje brewek pod lampy
i uszczelek nad lampy(zaznaczone na zdjęciu)
ma tez kilka odprysków lakieru które z czasem mam zamiar zrobić.
w planach mam:
-dokładka zderzaka przód
-obniżenie auta
graty które czekają na zamontowanie;
-nakładki na progi kamei (czekają na malowanie)
-maska z b3
-nakładka na grill votex
-zderzaki z 90 + listwy z 90
-lotka na tył
zrobione:
-wymiana lamp na te z 90 b3
-zmiana zderzaka przedniego na ten z 90-tki z kierunkami i halogenami <ok>
-swap silnika na 1.6TD<ok>
-zegary z obrotkiem od benzyny<ok>
zdjęcie ze swap-owania mało bo nie było czasu poza tym robione telefonem wiec wiadomo o co Kaman:
a tu już ze zderzakiem i brewkami:
wstawiony silnik to 1.6TD "JR" 70km z golfa mk2
lecz czuje niedosyt związany z tym silnikiem
mysle ze taki mix tchnie zycie w to auto
pozdrawiam i czekam na opinie
Ostatnio zmieniony 08 cze 2012, 00:35 przez keyo, łącznie zmieniany 3 razy.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Silnik z gofra nie podejdzie bo ma inną misę olejową ale zawsze możesz zapodać mu ze swojego 1.6D. Łapy ze swojego, kolektor dolotowy z 1.6 TD, wtryski i pompa również z gofra.
Skrzynia nie podejdzie i sprzęgło też nie ale przecież masz swoje
Ten 1.6 TD z IC'kiem czy bez?
I masz 54KM, te 64KM a dokładniej 67KM jest dla 1.9D montowanego od 1990r.
Skrzynia nie podejdzie i sprzęgło też nie ale przecież masz swoje
Ten 1.6 TD z IC'kiem czy bez?
I masz 54KM, te 64KM a dokładniej 67KM jest dla 1.9D montowanego od 1990r.
Mówiąc szczerze trochę Cię pracy czeka by podciągnąć B-trójeczke do stanu wizualnego wyglądu. Wydech masz jakiś długi nie wygląda jak seria, no i przód nie wygląda ciekawie. Ciekawe czy jak pozmieniasz graty na właściwe z b3 to wszystko będzie leżeć jak należy, a może być różnie bo pewnie było stuknięte w przód.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Chodzi Ci, czy wsadzisz swoją skrzynię do silnika z golfa?
Jest o to Ci chodzi to tak, słupek 1.6 D/TD niczym się nie różni od siebie od golfa i od audi 80 (za wyjątkiem misy olejowej). Dajesz swoje sprzęgło oraz skrzynie biegów i hulasz b3 z silnikiem od gofra.
Co rozumiesz pod pojęciem zwykły TD? W Golfie II były trzy wersje mocowe 1.6 TD i każde z nich było zwykłe
Z 1.6 TD można wyciągnąć dużo więcej od marnych 110KM, ta jednostka ma potencjał.
Jest o to Ci chodzi to tak, słupek 1.6 D/TD niczym się nie różni od siebie od golfa i od audi 80 (za wyjątkiem misy olejowej). Dajesz swoje sprzęgło oraz skrzynie biegów i hulasz b3 z silnikiem od gofra.
Co rozumiesz pod pojęciem zwykły TD? W Golfie II były trzy wersje mocowe 1.6 TD i każde z nich było zwykłe
Z 1.6 TD można wyciągnąć dużo więcej od marnych 110KM, ta jednostka ma potencjał.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Z wolnossakiem nie poszalejesz. Jedyne co możesz zrobić to sprawdzić kąt wtrysku, wtryski, wymienić olej na półsyntetyka, wyeliminować wszelkie niepotrzebne opory jakie stawiają koła (np. stare łożyska, klocki które by się tarły), zdjąć głowicę, wyczyścić wszystkie kanały oraz zawory.
Nieco odmulisz silnik.
Za to jak się ma turbo D to zupełnie inna bajka.
Nieco odmulisz silnik.
Za to jak się ma turbo D to zupełnie inna bajka.
wydech to ori audi tylko ktos przyspawal rurke chromoniklowakacper85 pisze:Mówiąc szczerze trochę Cię pracy czeka by podciągnąć B-trójeczke do stanu wizualnego wyglądu. Wydech masz jakiś długi nie wygląda jak seria, no i przód nie wygląda ciekawie. Ciekawe czy jak pozmieniasz graty na właściwe z b3 to wszystko będzie leżeć jak należy, a może być różnie bo pewnie było stuknięte w przód.
wreszcie do audi trafily lampy z b4 :D