[B4 1Z] Niepoprawne ciśnienie atmosferyczne
Dokładnie jak napisał UKI. W przypadku tego sharana czujnik jest w ECU. Jest to czujnik marki Motorola, trzypinowy, a ozakresie ciśnien od 620 do 1220mbar. W razie gdybyś chciał naprawić to ECU możesz je odesłac do mnie, lub mogę podesłać Ci czujnik.
Pozdro.
W B4 na przepływce Boscha i komputerze 8-bitowym dwupłytowym też czujnik jest w ECU.
Pozdro.
W B4 na przepływce Boscha i komputerze 8-bitowym dwupłytowym też czujnik jest w ECU.
Bubi89 = Mephisto2oo9 powiem tak wystarczy ze będzie wgrany nie prawidłowy wsad w epromach sterownika silnika i tak może być, zaniżone wskazanie ciśnienia atmosferycznego UKI_XX wie o co biega ale nie wykluczone ze uszkodził się czujnik wewnątrz sterownika lub powstały zimne luty a czujnik to Motorola B905958460 60-120kPa 3 pinowy, gdy ciśnienie atmosferyczne jest zaniżone to ciśnienie turbo boost-presure jest odpowiednio zwiększone.
Czujnik ciśnienia atmosferycznego w sterowniku w 80tdi z lat 91-94 na boschu jest w środku sterownika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... be7e1.html w górnej płycie u dołu przy taśmie z lewej strony , większość sterowników po 94roku maja wbudowany wewnątrz map sensor ciśnienia atmosferycznego wyjątkiem jest np sterownik 028906021D z 80 tdi 94r. który ma map zewnętrzny
Czujnik ciśnienia atmosferycznego w sterowniku w 80tdi z lat 91-94 na boschu jest w środku sterownika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... be7e1.html w górnej płycie u dołu przy taśmie z lewej strony , większość sterowników po 94roku maja wbudowany wewnątrz map sensor ciśnienia atmosferycznego wyjątkiem jest np sterownik 028906021D z 80 tdi 94r. który ma map zewnętrzny
zgadza się tylko wcale nie musi to być uszkodzony sam map-sensor ciśnienia atmosferycznego, znając życie śmiem przypuszczać ze to przekłamanie może być wywołane wgraniem nie prawidłowego wsadu - chipa w sterowniku choć spotkałem się z przypadkiem auta popowodziowego w którym sterownik silnika poprostu szalał, ciekawe czy są jakieś błędy w sterowniku nic Bubi89 = Mephisto2oo9 nie napisali ??k44761 pisze:kolego @kostrz, napisałeś dokładnie to co ja wcześniej
No właśnie sterownik jest grzebnięty, wywala błąd Internal Memory Module Error, domniemam ze notlaufy wynikają właśnie z tego uszkodzonego czujnika ciśnienia atm. (N75 wydaje się pracować jednak ciśnienie jest w układzie jest sztucznie zawyżone i komputera wchodzi w tryb awaryjny.kostrz pisze:zgadza się tylko wcale nie musi to być uszkodzony sam map-sensor ciśnienia atmosferycznego, znając życie śmiem przypuszczać ze to przekłamanie może być wywołane wgraniem nie prawidłowego wsadu - chipa w sterowniku choć spotkałem się z przypadkiem auta popowodziowego w którym sterownik silnika poprostu szalał, ciekawe czy są jakieś błędy w sterowniku nic Bubi89 = Mephisto2oo9 nie napisali ??k44761 pisze:kolego @kostrz, napisałeś dokładnie to co ja wcześniej