[80B4 all] Wyciek z przekładni kierowniczej.
[80B4 all] Wyciek z przekładni kierowniczej.
Witam, mam wielki problem i proszę o pomoc. Jakiś czas jeździłem z pękniętą osłoną gumowa przekładni kierowniczej co spowodowało niestety, że teraz cieknie płyn z przekładni. Moje pytanie, czy występują jakieś zestawy naprawcze z uszczelniaczami to tej przekładni, czy jest szansa na jej naprawę, czy tylko wymianę. Dzięki za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 lut 2010, 18:32
- Lokalizacja: Starachowice
Ale może są jakieś zestawy naprawcze z oringami, czy simmeringami? Może jest to zrobienia we własnym zakresie? Dłubie z autami i wiem, że do innych marek, czy nawet modeli Audi, jak np. A4 są zestawy naprawcze do przekładni na np. na allegro i właśnie o taki zestaw mi chodzi do B4. Problem odkryłem wczoraj i nie miałem możliwości pytać po sklepach, a nie daje mi to spokoju, dlatego pytam Was.
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 82214.html
Na przykład coś takiego.
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 82214.html
Na przykład coś takiego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 lut 2010, 18:32
- Lokalizacja: Starachowice
Panowie, u mnie tez jest lekki wyciek, przez ok 9000 poziom w zbiorniczku od max do min, ostatnio cos chyba bardziej zaczyna cieknac. Chcialem wymienic plyn do wspomagania, jak kupilem auto to byl zalany zolty i taki tez zostal uzupelniony. Wyczytalem ze powinien byc mineralny zielony, w zwiazku z tym, czy jak wymienie plyn na mineralny, uklad sie jeszcze bardziej nie rozszczelni? czy po prostu najlepszym rozwiazaniem bedzie dolac tego zoltego? dodam ze wspomaganie dziala dobrze, brak luzow, pompa troche wyje ale przy maksymalnym skrecie.
w sklepach z częściami można dostać zestaw naprawczy itp uszczelki gdzieś na forum było o tym jak forumowicz wymieniał uszczelnienia w maglownicy i śmiga mu dalejaudion pisze:Panowie, u mnie tez jest lekki wyciek, przez ok 9000 poziom w zbiorniczku od max do min, ostatnio cos chyba bardziej zaczyna cieknac. Chcialem wymienic plyn do wspomagania, jak kupilem auto to byl zalany zolty i taki tez zostal uzupelniony. Wyczytalem ze powinien byc mineralny zielony, w zwiazku z tym, czy jak wymienie plyn na mineralny, uklad sie jeszcze bardziej nie rozszczelni? czy po prostu najlepszym rozwiazaniem bedzie dolac tego zoltego? dodam ze wspomaganie dziala dobrze, brak luzow, pompa troche wyje ale przy maksymalnym skrecie.