Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] spadają obroty przed rozgrzaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
piotrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 29 lis 2006, 19:57
Lokalizacja: Lublin

[80 B4 2.0 ABT] spadają obroty przed rozgrzaniem

Post autor: piotrek » 12 lip 2007, 12:19

Po odpaleniu rano autko pracuje normalnie, podczas jazdy nim sie silnik nie nagrzeje po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają prawie do zera. Po nagrzaniu silnika wszystko jest ok. Czujnik temperatury wymieniłem. Jak myślicie co to może być?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2007, 21:16 przez piotrek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 lip 2007, 15:50

A czujnik temperatury zasysanego powietrza i sonda lambda sprawne?

piotrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 29 lis 2006, 19:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piotrek » 12 lip 2007, 16:02

sonda niby na mierniku patrząc jest dobra, może wiesz jak ten czujnik sprawdzić bo wymienić go to trzeba cały wtrysk

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 lip 2007, 16:14

Jest on umiejscowiony na kapturku wtryskiwacza, pod filtrem powietrza. To jest taki mały cycek wystający z boku tego półkolistego kaptura i otoczony pierścionkiem.

piotrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 29 lis 2006, 19:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piotrek » 12 lip 2007, 16:21

a jak go sprawdzić?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 lip 2007, 16:43

Zmierzyć omomierzem. Rezystancja mierzona w temperaturze od 15 do 30*C powinna wynosić od 1,2 do 1,6 ohma. On jest albo pod tą osłoną nr 3, albo po przeciwnej stronie (nie pamiętam dokładnie)

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 13 lip 2007, 00:22

Jezeli to bedzie czujnik temp zasysanego powietrza, to wymien kabelki, one lubia pekac w srodku, ja wymienilem a pekniete kabelki mialem przy samej glowce wtrysku, wiec zeskroalem troche plastik tej glowki zeby glebiej wlutowac nowe kabelki. Jeszcze zobacz cy jak dociskasz bardziej miernikiem to czy nie zmieniaja sie wtedy opory, jak tak to wyczysc papierkiem sciernym styki, moga byc zasniedziale i dawac wiekszy opor niz powinien byc. Kupno nowego jest raczej nieoplacalne bo cena jest kosmiczna (ok. 500zl), a uzywke dobra trafic trudno, bo jest najczesciej jest "fachowo" wymontowywana i przetrzymywana na zlomach.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2007, 04:03 przez krychu, łącznie zmieniany 2 razy.

piotrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 29 lis 2006, 19:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piotrek » 13 lip 2007, 12:41

dzięki dzisiaj sprawdze

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 13 lip 2007, 19:24

A tu Masz jeszcze jeden rysuneczek :) . Zastanawiam się skąd te rozbieżności w danych o rezystancji :( . Te pierwsze pochodzą z książki obsługa i naprawa, a te tutaj z autodaty. Najważniejsze, żeby ta rezystancja się zmieniała wraz ze zmianą temperatury, a nie stała w miejscu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl