Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0E ABK LPG]Problem z rozruchem na ciepłym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Polus6C
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:12
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

[80 B4 2.0E ABK LPG]Problem z rozruchem na ciepłym silniku

Post autor: Polus6C » 18 wrz 2010, 18:27

Witam. To mój pierwszy post na tym forum ,choć śledzę forum jakiś czas, dlatego się przedstawię. Damian Polek z Jastrzębia.

Otóż mam problem z silnikiem, a właściwie nie tyle z silnikiem bo świeżo po remoncie. Ale do rzeczy, chodzi o to że jak silnik na zimno jest to odpala bez problemu na tzw "dyg" a gdy silnik trochę się nagrzeje to trzeba nim pokręcić, tak z 7-13 obrotów silnika dopiero wtedy zaskakuje i działa jak nigdy... co może być przyczyną tego że nie chce zaskoczyć na ciepło za pierwszym strzałem, dodam że to wszystko ma miejsce i na benzynie i na LPG

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz lub linki do postów jeśli już było

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 19 wrz 2010, 06:52

moze zaplon masz przestawiony,sprawdzales??

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 19 wrz 2010, 21:25

Czujnik temperatury może dawać błędne sygnały do sterownika

Awatar użytkownika
Polus6C
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:12
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Polus6C » 19 wrz 2010, 22:07

Wcześniej nie działał czujnik temperatury i działał bez zarzutu... a co do zapłonu to we wtorek podskoczę do mechanika. Jeszcze takie pytanie czy może to być wina za dużej ilości paliwa ... bo (nie znam się za bardzo) ale chyba dostaje za dużo paliwa i się nie dopala bo czuć benzynę w aucie.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 20 wrz 2010, 05:12

Jak czuć benz w aucie to może gdzieś masz wyciek albo kolektor lub tłumik jest dziurawy. Jeśli masy problem z ilościowa paliwa to auto powinno się dławic i fatalnie wręcz pracować na wolnych obrotach. Skoro silnik jest po remoncie sprawdź ustawienie rozrządu później zapłonu. Możesz pokusić się o diagnozę VAG jeśli masz dostęp do kabla

Awatar użytkownika
Polus6C
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:12
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Polus6C » 20 wrz 2010, 20:29

Jak na razie czujnik wymieniłem ... i nie ma takiego problemu co prawda z 2 dni to posprawdzam ;) i wtedy się okaże :D.
Puki co nie będę dziękował...
Co do spalin to prawdo podobnie tłumik bo wycieków nie ma gadałem z wujkiem (mechanikiem) i mówił że sprawdzał bo mu zajechało

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 20 wrz 2010, 21:04

Testuj i zdaj relacje.

Awatar użytkownika
Polus6C
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:12
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Polus6C » 24 wrz 2010, 23:17

No więc elegancko odpala na tym nowym czujniku :D... dzięki wielkie, teraz tylko zapłon ustawić, dotrzeć silnik i za jakies 5 tyś km na lotnisko :)

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 25 wrz 2010, 16:13

Polus6C, ale czytałeś jak się ustawia zapłon w twoim silniku? bo to nie jest jak w ABT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl