Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 V6]MiniCheck-AutoCheck

ODPOWIEDZ
arezyy

[80 B4 V6]MiniCheck-AutoCheck

Post autor: arezyy » 17 wrz 2007, 17:39

Witam

Od tygodnia męczę BC/AC, dziś komp "zaskoczył" :-D ale AC dalej "nie źyje". Przekopałem wszystkie informacje na tym forum i na AKP, AUDI-fansite (z pomocą tłumacza przysięgłego :-D ) i lipa...
Tu prośba do wszystkich którzy to rezali i znają temat "w praktyce" (UFOtm i inni) - proszę Was o schemat, informację itp. jak zamienić MC na AC (jak to podpiąć żeby działało, co do czego - u mnie na razie świeci się przepalenie żarówek a po odpaleniu pokazuje się ciśnienie oleju...).
Z góry wielkie dzięki za pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2007, 18:43 przez arezyy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 17 wrz 2007, 22:08

w załączniku masz instrukcję

arezyy

Post autor: arezyy » 18 wrz 2007, 11:32

Dzięki,
dokladnie na podstawie tego "przepisu" podłączam AC, chyba jedyna możliwość że to AC które mam jest z 4-5 cylindrów a ja mam 6 i stąd problem ze świecącą kontrolką ciśnienia oleju ...

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 18 wrz 2007, 20:54

dokładnie... jesli masz V6 a AC z R4/R5 to niestety może Ci uruchamiać kontrolkę, w V6 jest inne ciśnienie dynamiczne czy jak to tam zwą

arezyy

Post autor: arezyy » 18 wrz 2007, 21:55

Kupowałem na Allegro i facet zarzekał się że jest do V6....może wie ktoś jak sprawdzić (numer, kod itp.) czy moduł AC/BC jest do 4/5 czy 6 cylindrów?

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 24 maja 2008, 17:00

Ja do swojego 1.9 TDI mam założony AC/BC z audi 80 2.8 V6 i jak do tej pory nie zauważyłem aby było coś nie tak z kontrolą ciśnienia oleju. Dodam że przed założeniem AC/BC w mojej audiczce był moduł AC. Chyba że ktoś wcześniej to tego 2.8 założył AC/BC z silnika R4/5.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 maja 2008, 17:53

Jesli masz AC z modelu V6 to musisz miec albo źle podłaczonego albo uwalony czyujnik cisnienia oleju inaczej nie ma opcji aby Ci nie swieciło....

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 24 maja 2008, 18:42

Źle podłączony nie może być bo ja nic w podłączeniu nie zmieniałem.
Jak ściągne przewód z czujnika ciśnienia oleju i dotknę do masy to wtedy wyskakuje komunikat na AC.
Mam jeszcze takie pytanie: czujnik ciśnienia oleju to jest ten na górze nad filtrem a pod nim jest jeszcze jeden do czego?

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 20 wrz 2010, 21:34

Witam, podłączyłem w swoim aucie AC, jednak chyba nie wszystko jest w porządku. Gdy przekręcam kluczyk, wyskakuje komunikat OK ale niedługo po nim miniaturka od ciśnienia oleju (na nie pracującym silniku), gdy uruchomię silnik cały czas z małymi odstępami piszczy i świeci się ta miniaturka. Czy może nie łączyć któryś czujnik lub być uszkodzony(dodam że na MC nie zawsze świeciła mi kontrolka od oleju po przekręceniu zapłonu) czy moduł AC jest po prostu od V6 i dlatego tak się dzieje?

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 20 wrz 2010, 21:50

Karol_90, musiałeś pomieszać piny od kontroli cisnienia oleju. Sprawdz jeszcze raz dokladnie ktory kabelek z ktorym ma byc polaczony i dojdziesz do sedna sprawy. Ja tak mialem u siebie, gdy wlasnie pomieszalem kabelki ;-)

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 21 wrz 2010, 14:03

Faktycznie pomyliłem kabelki, teraz już jest ok. Mam jednak obawy co do działania AC, odłączałem na postoju przy pracującym silniku czujniki ciśnienia oleju i po ich odłączeniu nic nie wyskoczyło na AC. Czy tak powinno być i oliwiarka wyskakuje dopiero po jakimś czasie czy uszkodzony jest Auto Check?

Może ktoś posiada dokładny opis działania AC w języku polskim, jeśli tak to byłbym wdzięczny za przesłanie go.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 21 wrz 2010, 14:08

tez tak mam i u innych B4 tez tak jest, po okolo 4 sekundach sie zalacza AC, mowa oczywiscie o bledzie cisnienia oleju, np blad zarowek odazu sie pokaze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl