[B3 1.6 PP ] Dziwne przewody oraz brakująca część
[B3 1.6 PP ] Dziwne przewody oraz brakująca część
Witam jestem nowym urzytkownikiem tego forum posiadam audi 80 b3 1.6 silnik i moje pytanie co to za przewody na tym zdjęciu oraz brakująca cześć chyba łączenie gaznika nie wiem co to prosze o wytłumaczenie i jakie skutki że tego nie posiadam
http://img413.imageshack.us/gal.php?g=i ... 919001.jpg
http://img413.imageshack.us/gal.php?g=i ... 919001.jpg
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 23:33 przez plny, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Foto 2 - Ten wtyk konektorowy męski na zielonym kablu wtyczka od sondy lambda.
Foto 1 - Tych dwóch gniazd na kablach nie było u mnie przy silniku PP.
Foto 3 - dolot ciepłego powietrza brakuje harmonijkowej rurki oraz białego plastikowego elementu przy filtrze powietrza którym ciepłe powietrze wpada do filtra.
Foto 1 - Tych dwóch gniazd na kablach nie było u mnie przy silniku PP.
Foto 3 - dolot ciepłego powietrza brakuje harmonijkowej rurki oraz białego plastikowego elementu przy filtrze powietrza którym ciepłe powietrze wpada do filtra.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Wtyczka idzie pod zespól przepustnicy, do sondy lambda która wkręcona jest w kolektor dolotowy.
Brakująca harmonijka sprawi że silnik będzie się wolniej zagrzewał (np w zimę). Może to podnieść nieznacznie spalanie. Ogólnie postarałbym się bardziej żeby lambda była podłączona. Wiesz może jaki posiadasz gaźnik?? Nie wiem jaki tam był w oryginale ale mogłoby tak ze ktoś zamienił wadliwy 2EE na Keihin-a i stad kilka wtyczek sobie leży
Brakująca harmonijka sprawi że silnik będzie się wolniej zagrzewał (np w zimę). Może to podnieść nieznacznie spalanie. Ogólnie postarałbym się bardziej żeby lambda była podłączona. Wiesz może jaki posiadasz gaźnik?? Nie wiem jaki tam był w oryginale ale mogłoby tak ze ktoś zamienił wadliwy 2EE na Keihin-a i stad kilka wtyczek sobie leży
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
o tu niespodzianka te dwie wtycznki są od sondy lambda i teraz pytanie gdzie one ida ??? gdzie mam je podłączyć sonda jest wkrecona ale nie podłączona... dodam też że chciałem sprawdzić gaznik i chyba coś z nim nie tak mianowicie jest zalany pod gaźnikiem to samo wszystko widać na fotach dodatkowo znalazłem w bagażniku wtyczke też nie wiadomo od czego
http://img534.imageshack.us/gal.php?g=i ... 920001.jpg
http://img534.imageshack.us/gal.php?g=i ... 920001.jpg
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Te z białymi można sądzić że podgrzewacz sondy.aldi pisze:
Foto 1 - Tych dwóch gniazd na kablach nie było u mnie przy silniku PP.
Ale ta niebieska wtyczka z czarnym i siwym to nie wiem.
Moze ten konektor z zielonym kablem to podgrzewacz kolektora (jerzyk)
Wtedy te dwie wtyczki od sondy ( czteroprzewodowej) Kolorystyka by nawet pasowała.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków