Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] gdzie najlepiej podłączyć grzanie reduktora?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

[all] gdzie najlepiej podłączyć grzanie reduktora?

Post autor: Lukaszbroz » 21 wrz 2010, 07:52

Witam
Założyłem ten temat aby poznać wasze doświadczenia z montażem oraz grzaniem parowników gazowych. Najlepsze i najprostsze sposoby "wcinania" w układ, problemy oraz korzyści z zastosowania indywidualnych połączeń:)

Na początku może zaproponuje metodę z podłączeniem do chłodnicy oleju (tak założył mi gazownik) co o tym myślicie? Słyszałem już podzielone zdania heh;)

Pozdrawiam wszystkich

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 21 wrz 2010, 10:13

Najlepszym rozwiązaniem jest wpiecie równoległe w przewody nagrzewnicy, u Ciebie zapewne jest wpiecie w chłodniczke oleju ale szeregowe a to nie jest najlepsze podłaczenie.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 21 wrz 2010, 11:28

Też tak uważam dlatego rozmyślam nad zmiana tego rozwiązania. Słyszałem także o montażu dopływu bezpośrednio z przewodu odpowietrzającego silnik.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 21 wrz 2010, 15:45

U mnie też jest podpięte pod nagrzewnicę i wszystko jest <ok> zarówno szybko parownik się nagrzewa i w środku w samochodzie jest cieplutko już około 40* leci zagrzane powietrze z kratek <ok>

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 21 wrz 2010, 19:12

Czyli warto ciągnąc dalej sprawdzone połączenie gaziarzy :)

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 21 wrz 2010, 19:43

znaczy wiesz skoro już ktoś to sprawdził to czemu tego nie zrobić u siebie, bo jeśli coś przekombinujesz to może np. wolno nagrzewać się parownik, zamiast po 5km to będzie miał odpowiednią temp po 15km. Chociaż z drugiej strony jeśli masz gdzieś bliżej zasilanie to może warto spróbować :?: - tylko czy te przewody nagrzewają się równie szybko jak wspomniane wcześniej

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 21 wrz 2010, 22:01

Lukaszbroz pisze:Słyszałem także o montażu dopływu bezpośrednio z przewodu odpowietrzającego silnik.
jeśli chodzi ci o odmę to dziwna sprawa :shock:

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 22 wrz 2010, 05:21

shellah pisze:
Lukaszbroz pisze:Słyszałem także o montażu dopływu bezpośrednio z przewodu odpowietrzającego silnik.
jeśli chodzi ci o odmę to dziwna sprawa :shock:
Gazownik określił to jako waż idący do zbiorniczka wyrównawczego. Odpiąć, podłączyć parownik a wyjście parownika pod zbiorniczek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl