[B4 tdi 1Z] do czego powinna byc podlaczona kostka ze zdjec
[B4 tdi 1Z] do czego powinna byc podlaczona kostka ze zdjec
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 21:50 przez lukasz17, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
powinna być podłączona do czyjnika, który jest na tej czarnej obudowie filtra paliwa, nawet masz tam miejsce gdzie powinno to być założone. Być może ktoś przy wymianie filtra kupił taki bez czyjnika i zostało to odłączone. Na fotce zaznaczyłem to miejce na czerwonolukasz17 pisze:to czyli gdzie ta kostka powinna byc podlaczona czy powinna byc luźno??
jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Pozdrlukasz17 pisze:dodam ze nie wskazuje mi na wskazniku temperetury płyny:/ to moze wina z eta kostka nie podlaczona??
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 22:16 przez tomekk666, łącznie zmieniany 1 raz.
Vision pisze:podgrzewacz płynu to i owszem , a paliwa w 1Z nie spotkałem choć można założyć z innego autaniebieski79 pisze:A nie do wersji z podgrzewanym filtrem paliwa.Muszę jutro zobaczyć u Siebie jak wygląda kostka bo nie pamiętam dokładnie.
Kolego a z jakiego auta można by było zamontować filtr żeby miał elektryczne podgrzewanie i nie wymagał mega rezania???
Kolega Vision, wyżej pokazał na fotce o co chodzi.lukasz17 pisze:drugiej czesci nie widze zeby mozna bylo ta kostke nalozyc
Druga część powinna być wkręcona w filtr paliwa od dołu tzw odstojnik, z tego miejsca wychodzi kabel z wtyczką, zakłada się go na obudowe filtra, którą oznaczyłem na czerwono na zdjęciu i tam wpinasz kostkę.
czujnik jest wkręcany od spodu w filtr paliwa zamiast plastikowego korka a nie w uchwyt filtra paliwa :!: a po drugie nie ma filtra z czujnikiem wody tylko każdy filtr jest bez czujnika a czujnik można sobie kupić oddzielnie jeśli ktoś nie ma albo komuś był potrzebny i sobie wziął a potem sprzedał i na tym zarobił (co się często zdarza w zakładach mechaniki pojazdowej) i została niepodłączona kostka (klient się na pewno nie gapnie bo nic nie świeci ani nic nie mruga i samochód pracuje normalnie)tomekk666 pisze: powinna być podłączona do czyjnika, który jest na tej czarnej obudowie filtra paliwa, nawet masz tam miejsce gdzie powinno to być założone. Być może ktoś przy wymianie filtra kupił taki bez czyjnika i zostało to odłączone. Na fotce zaznaczyłem to miejce na czerwono
walnięty czujnik temperatury szary 3-pinowy znajdujący się na króćcu z tyłu głowicylukasz17 pisze:dodam ze nie wskazuje mi na wskazniku temperetury płyny:/ to moze wina z eta kostka nie podlaczona?? czy moze czujnik walniety??
Witam,
Odnawiam temat
Dziś sprawdzałem czy mam ten czujnik. Okazało się ze go nie ma, ale pod tą wtyczkę jest coś podpięte. Patrząc na kable, okazało się ta wtyczka jest połączona z jakimś pierścieniem ( czujnikiem ) zamontowanym do wtryskiwacza 2 cylindra. Czy wie ktoś może o co to chodzi ?? do czego to może być potrzebne
Odnawiam temat
Dziś sprawdzałem czy mam ten czujnik. Okazało się ze go nie ma, ale pod tą wtyczkę jest coś podpięte. Patrząc na kable, okazało się ta wtyczka jest połączona z jakimś pierścieniem ( czujnikiem ) zamontowanym do wtryskiwacza 2 cylindra. Czy wie ktoś może o co to chodzi ?? do czego to może być potrzebne