Witam
Wczoraj zauważyłem, że dymi sie za mną na niebiesko, olej brał od dawna ok 1l/1000km więc kapitalka nadchodzi....
Prosił bym o informacje tych którzy mają już to za sobą lub sie orietuję ile taki remoncik oriętacjnie pochłonie złociszy, chodzi o same materiały.
[B3 2.3 20V7A] Kapitalka silnika
[B3 2.3 20V7A] Kapitalka silnika
Ostatnio zmieniony 13 lip 2007, 16:03 przez maslo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla mnie to nie jest kapitalny remont.krisch pisze:A chcesz robić same uszczelniacze czy pierścienie też?
uszczelniacze 2zł sztuka
uszczelka pod głowice 60-80 zł
co z rozrządem? pasek ok.70 rolka z 50zł
pierścienie tak do 100 ale nie znam ich jakości.
Przede wszystkim głowica docieranie zaworów ewentualna wymiana prowadnic jeżeli są już wyjechane lub też zaworów. Nowe uszczelniacze. Same pierścienie mogą nic nie pomóc. Jeżeli robić dobrze to szlif cylindrów wału, nowe tłoki i panewki. i wszystkie nowe uszczelki.
mi to jakieś 1500zł
I nie było Audi 80 z silnikiem 2.3 20V
pierscienie 200zł
I nie było Audi 80 z silnikiem 2.3 20V
Uszczelka 80-120złkrisch pisze:A chcesz robić same uszczelniacze czy pierścienie też?
uszczelniacze 2zł sztuka
uszczelka pod głowice 60-80 zł
co z rozrządem? pasek ok.70 rolka z 50zł
pierścienie tak do 100 ale nie znam ich jakości.
pierscienie 200zł