[80 B4 1.9TDI 1Z] na Boschu Problem z odpalaniem
[80 B4 1.9TDI 1Z] na Boschu Problem z odpalaniem
Wyniki mojej diagnostyki statycznej i dynamicznej a problem taki jak na początku tematu czyli samochód ciężko pali, stwierdziłem ze mocy troszkę więcej powinien mieć. błędy które towarzysza mi od samego początku czyli 00550-kontrola startu wtrysku 00281 czujnik prędkości który trzeba wymienić. przed diagnoza zostały one skasowane. A i nie wiem czemu ale kontrolka Check pali się przy włączonym samym zapłonie nawet gdy skasuje się błędy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
jak Kamil napisał sprawdź wtrysk sterujący jego opór( miedzy stykami 1,2 ma być miedzy 95-115 ohm) i metoda młotkową opis na forum ,co do błędu czujnika prędkości sprawdź kable i sama wtyczkę bo może masz przetarcie lub zaśniedziałe styki jeśli jednak jest uszkodzony czujnik to go, wymień bo z powodu tych błędów zapala ci się check i potem ustaw kat wtrysku zgodnie z tdi timing w vagu oraz dla pewności sprawdź czy rozrząd jest prawidłowo ustawionylevis1991 pisze:lub tez check moze sie swiecic z powodu psujacego lub zepsutego wtrysku sterujacego
Bardzo istotne masz temp płynu wg vaga 204( 7 pozycja grupy 000) czy silnika był prawidłowo rozgrzany czy nie jak rozgrzany to uszkodzony czujnik temp silnika a jeśli nie rozgrzany to masz uszkodzony czujnik temp paliwa w nastawniku wg vaga 173 (9 pozycja grupy 000) ??
A mam pytanie skąd samochód bierze 2 parametr z jakiego czujnika dokładnie (wtrysk sterujący , czujnik na wale ) A wartość temperatury płynu w jakiej jednostce jest podana ? jak w innej niż w Celsjuszach to jak to przeliczyć??a i czy sprawdzenie tego wtrysku na ciepłym czy zimnym silniku sie robi ??A i samochód jak się rozgrzeje to szarpie tylko przy ruszaniu