[b4 2.0 ABK]Po odpaleniu bardzo niskie obroty-krokowiec?
[b4 2.0 ABK]Po odpaleniu bardzo niskie obroty-krokowiec?
Witam,mam pytanko czy po odpaleniu samochodu rano jadac do pracy ile powinno byc obrotow bo wydaje mi sie ze ok 1000 a u mnie jest ok400-600 samochodem telepie,nie mam regulatora wolnych obrotow i caly czas myslalem ze wina lezy ze go nie mam ale teraz wydaje mi sie ze cos jednak jest nie tak i musze szukac gdzie indziej tzn,auto po ok.3-4 min ma stabilne obroty ok 1000,powiedzcie mi czy to wina krokowca ze go nie ma czy szukac mam gdzie indziej?
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
od 3 miesiecy,odkad kupilem auto,a o jaki chodzi Ci nastawnik?pokazalem na forum wolna wtyczke w ktorej powinno sie cos znajdowac i okazalo sie ze brakuje tam silniczka krokowego i od tej pory draze z tym tematem caly czas,kupilem silniczek to okazalo sie ze nie pasuje bo ma inna wtyczke,na pewno bedzie jeszcze gorzej jak bedzie zima,dlatego staram sie to jak najszybciej zrobic,wymienilem czujnik temp.na oryginalny z aso,swiece,przewody,palec,kopulke,slynny przekaznik 30 ale wrocilem do starego bo nie bylo zadnych zmian
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
http://img51.imageshack.us/i/teamtt.jpg/
to jest link jak wyglada nastawnik przepustnicy
w zasadzie to niby powinno sie go wymieniac koszt okolo 80zl na allegro
ale sprobuj przeczyscic moze da rade bo na 99 procent wina nastawnika
to jest link jak wyglada nastawnik przepustnicy
w zasadzie to niby powinno sie go wymieniac koszt okolo 80zl na allegro
ale sprobuj przeczyscic moze da rade bo na 99 procent wina nastawnika
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
a akumulator nie był czasem odłączany?
a po jakimś czasie podłączony i jazda? na nastawnik bym że celował ale można go odłączyć i sprawdzić co będzie bez niego.
[ Dodano: 2010-09-26, 21:57 ]
może zapłon żle ustawiony?
[ Dodano: 2010-09-26, 21:58 ]
1000 obrpmin na benzie to za dużo koło 900
[ Dodano: 2010-09-26, 22:01 ]
a w ABK ten potencjometr jest po kolektorem ssącym
i jak u siebie mierzyłem to były inne oporności
a po jakimś czasie podłączony i jazda? na nastawnik bym że celował ale można go odłączyć i sprawdzić co będzie bez niego.
[ Dodano: 2010-09-26, 21:57 ]
może zapłon żle ustawiony?
[ Dodano: 2010-09-26, 21:58 ]
1000 obrpmin na benzie to za dużo koło 900
[ Dodano: 2010-09-26, 22:01 ]
a w ABK ten potencjometr jest po kolektorem ssącym
i jak u siebie mierzyłem to były inne oporności
Kostki musisz poszukać na szrotach, chyba że ktoś z forum będzie mógł Ci pomóc.Na upartego i tymczasowo możesz kupić nasuwki zarobić je na przewodach i podpiąć bez kostki do krokowca, sprawdzisz chociaż czy działa.Nasuwki kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
http://allegro.pl/nasuwka-gniazdo-2-8-m ... 24582.html
http://allegro.pl/nasuwka-gniazdo-2-8-m ... 24582.html