Witam,
wiem ze o rozbieraniu nagrzewnicy już było..
zgodnie z fotostory zabrałem sie za rozbiórke i utkenłem.. doszedłem do obudowy nagrzewnicy i nie mam pojęcia jak ją zdjąć.. ani drgnie. Śruby od strony silnika mam odkrecone nie wiem co wiecej trzyma tą obudowe
Tu fotka mojego pacjenta
[b4 abk coupe] nagrzewnica
Mi to wygląda na wersję z klimą. Może rurki parownika trzymają? Bez rozszczelnienia klimy nie uda Ci się wymontować kanałów powietrznych. Jedynie możesz się pokusić o rozpięcie kanałów powietrznych z obudową nagrzewnicy (tą częścią po lewej, w której znajdują się klapy sterujące powietrzem).
Poza tym nadal masz nieodczepione kanały nawiewy na nogi. Po lewej stronie widać też przewody które musisz odłączyć od obudowy nagrzewnicy.
Poza tym nadal masz nieodczepione kanały nawiewy na nogi. Po lewej stronie widać też przewody które musisz odłączyć od obudowy nagrzewnicy.
Dzieki Panowie,
nagrzewnica wymieniona!
rzeczywiście trzeba było klime rozszczelnić i użyć troche siły.
Został jeszcze jeden problem. Zauważyłem ze przy klapach sterowania jedno z ciegnien jest nie podłaczone do niczego (pewnie dlatego też nie mam nawiewu na nogi). Może macie jakiś rysunek jak to powinno wygladać zeby dorobić jakiś patent bo czegoś takiego nie moge dokupić
nagrzewnica wymieniona!
rzeczywiście trzeba było klime rozszczelnić i użyć troche siły.
Został jeszcze jeden problem. Zauważyłem ze przy klapach sterowania jedno z ciegnien jest nie podłaczone do niczego (pewnie dlatego też nie mam nawiewu na nogi). Może macie jakiś rysunek jak to powinno wygladać zeby dorobić jakiś patent bo czegoś takiego nie moge dokupić
mam nadzieję, że przez to silne szarpanie nie pouszkadzałeś rurek aluminiowych od parownika klimy (tych, które przechodzą przez ścianę grodziową).maagnum pisze:rzeczywiście trzeba było klime rozszczelnić i użyć troche siły.
no raczej.maagnum pisze:auważyłem ze przy klapach sterowania jedno z ciegnien jest nie podłaczone do niczego (pewnie dlatego też nie mam nawiewu na nogi).
linka ma na końcu takie kółeczko. to kółeczko musi być nałożone na to uszko na tej dźwigience. w tym miejscu, gdzie się kończy strzałeczka na fotce. Na tej fotce widać jak to wygląda przy innej klapce. Tu musi być tak samo. Dodatkowo Pancerz linki musi być unieruchomiony aby linka swobodnie pracowała - również to widać na fotce na fotce trochę niżej od strzałeczki. Popatrz na inne linki i będziesz wiedział o co chodzi.
Ty u siebie masz klimatronic z tego, co widzę, więc linki masz tylko przy silniczkach. silniczek przyłączony jest do wiązki, z silniczka wychodzi linka, która przyłączona jest do dźwigienki. Jeśli się nie mylę, to te dwie szaro-czarne kostki na fotce, to właśnie te silniczki.
Zobacz czy oba są podłączone. Każdy powinien sterować swoją klapką.
Zobacz czy oba są podłączone. Każdy powinien sterować swoją klapką.