nastawnik ciśnienia (regulator ciśnienia różnicowy)
- on reguluje dawkę paliwa na podstawie sondy lambda,
- zwiększa dawkę paliwa w momencie odpalania,
- zwiększa dawkę paliwa po odpaleniu gdy auto mocno się ochłodziło na mrozie (nawet + 100 mA)
- odcina do zera dawkę paliwa (- 80 mA) jak jedziemy na biegu i puścimy gaz - dzieje się to powyżej 1200 obr/min
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... 60.htm#top
https://audi80.pl/b3-20-6a-obroty-py ... t=motronic
Poczytaj sobie fajny temat - prawie wszystko o KE-Motronic - tam znajdziesz co robić by KE-Motronic chodził jak zegarek oraz by właściciel znał swój wtrysk jak własną kieszeń
To forum to kopalnia wiedzy - byłem zielony jeśli chodzi i ten wtrysk ale dzięki forum poznałem go dość dokładnie