[80 b4 tdi 1z] klepiące szklanki????
[80 b4 tdi 1z] klepiące szklanki????
mam problem z zetorem
zaczeło sie od ciągłego samoczynnego przestawiania sie początku wtrysku
niechciał zapalać rano po podpieciu waga 90 stopni kąt 35 do 43
ustawiłem pojezdziłem troche znowu tosamo tak z 3 razy
teraz po ostatnim takim razie
zaczeły tak jakby klepac szklanki
a moze to wala zawory o tłoki
czy to jest mozliwe przy scinajacym sie klinie na wale??????????
zaczeło sie od ciągłego samoczynnego przestawiania sie początku wtrysku
niechciał zapalać rano po podpieciu waga 90 stopni kąt 35 do 43
ustawiłem pojezdziłem troche znowu tosamo tak z 3 razy
teraz po ostatnim takim razie
zaczeły tak jakby klepac szklanki
a moze to wala zawory o tłoki
czy to jest mozliwe przy scinajacym sie klinie na wale??????????
sprawdź dokładnie cały rozrząd łącznie z kółkiem na wale i jak tam będzie dobrze to jeśli chodzi o kąt wtrysku to nie domaga wtrysk sterujący lub czujnik położenia wału a szklanki dobite mineralnym olejem
a jeżeli na dole rozrządu będzie się kółko przestawiało to masz już odpowiedź <ok>
poza tym na dole nie ma klina tylko półksiężyc
a jeżeli na dole rozrządu będzie się kółko przestawiało to masz już odpowiedź <ok>
poza tym na dole nie ma klina tylko półksiężyc
Dokładnie , jak sie wyrobi półksiężyc w kółku lub co gorsza na wale , to sie dzieją cuda . Nie chce odpalać na zimnym , albo gorącym . Wymieniałem znajomemu w golfie ( 1 Z) i kosztowało z 30 -40zł , a objawy wszystkie znikły . A wcale nie był całkiem ścięty tylko lekko wyrobiony.UKI_XX pisze:poza tym na dole nie ma klina tylko półksiężyc
kółko zębate 028105263Daudion pisze:gruszek01 napisał/a:
ja dałem 18zł za kółko hans pries germany
Kolego, ogolnie ta firma nie jest za bardzo polecana, z prostego wzgledu ze robia szajs;) a kolo rozrzadu to dosc powazna sprawa, wiec mysle ze warto byloby zalozyc cos lepszego, moze nawet ori jak cena nie jest strasznie wysoka.
SWAG koło 130zł
Febi 120 zł + nowa śruba 20zł
Orginał w ASO 170zł
Srubę zazwyczaj dodają do nowego kompletu rozrządu z INA lub SKF
niektóre części są kosmicznie drogie, jednak opłaca się zainwestować w porządne kółko. Jednak musze przyznać, że ostatnio jakośc części HP/topran się nieco poprawiła.
Dla przykładu padło znajomemu koło pasowe z tłumikiem drgan skrętnych w Zetorze.
Orginał w ASO 1570zł :shock:
Zamiennik ze SWAGa 330zł :lol:
a wiec przewalam duzo cześci
i febi to ten sam chinczyk co hanse i inne
w stanach na opakowaniach febi napisane jest wyprodukowano w chinach i made in germany
okazało sie ze jakims cudem rozrząd nie był na znakach a dokładnie wałek
skorygowałem i cisza juz jest
do starego zetora nie opłaca pchac sie siana nikt pózniej zato nie zapłaci
jak dobrze dokrecisz śrube na klej to niema prawa drgnąć
co do hansa to napewno nie załozył bym łączników stabilizatora z plastikowymi miseczkami 500km wytrzymały
a 18zł za koło to cena z super upustem w sklepie 45zł
i febi to ten sam chinczyk co hanse i inne
w stanach na opakowaniach febi napisane jest wyprodukowano w chinach i made in germany
okazało sie ze jakims cudem rozrząd nie był na znakach a dokładnie wałek
skorygowałem i cisza juz jest
do starego zetora nie opłaca pchac sie siana nikt pózniej zato nie zapłaci
jak dobrze dokrecisz śrube na klej to niema prawa drgnąć
co do hansa to napewno nie załozył bym łączników stabilizatora z plastikowymi miseczkami 500km wytrzymały
a 18zł za koło to cena z super upustem w sklepie 45zł
umnie na półce lezą 4 rodzaje łaczników stabilizatora
maxger po 20zł szt
meyle po 30zł szt
febi plastikowe po 60zł
i lemforder po 70zł jak ktos chce to moge sprzedać
ja osobiscie jezdze na tych po 20zł i wytrzymuja mi rok i 30tys
nawet jak sa dobre to je wywalam i zakładam drugie razem z pozostałymi czesciami zawieszenia tak profilaktycznie przed przeglądem i wiem ze mam wszystko dobrze
a jak wydam raz na rok 200zł to nie zbiednieje
maxger po 20zł szt
meyle po 30zł szt
febi plastikowe po 60zł
i lemforder po 70zł jak ktos chce to moge sprzedać
ja osobiscie jezdze na tych po 20zł i wytrzymuja mi rok i 30tys
nawet jak sa dobre to je wywalam i zakładam drugie razem z pozostałymi czesciami zawieszenia tak profilaktycznie przed przeglądem i wiem ze mam wszystko dobrze
a jak wydam raz na rok 200zł to nie zbiednieje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żeby wszyscy mieli takie podejście to by tyle rozklekotanych złomów po ulicach nie jeżdziło ,ale bez przesady z tą profilaktyką jak jest dobrze to ja nie ruszam :mrgreen: A apropo meyle to co kolega powie o jakości tych części ?bo widzę że pracuje w sklepie ,powiem że budzą moje zaufanie i jak coś będę kupował to raczej tej firmygruszek01 pisze:nawet jak sa dobre to je wywalam i zakładam drugie razem z pozostałymi czesciami zawieszenia tak profilaktycznie przed przeglądem i wiem ze mam wszystko dobrze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak widać półksiężyc na którym osadzone jest małe koło na wale w tdi potrafi też się skończyć ,ciekawe tylko czy tak sam z siebie ze zmęczenia ,czy ktoś mu w tym pomógł wkładając wcześniej swoje rączkigruszek01 pisze:problem nawrócił
wiec postanowiłem dobrac sie do kółka rozrządu to co zobaczyłem po zdjeciu go było szokiem jeszcze chwila i zbierał bym zawory z wydechu