Jak ja pisałem posta to tego edita jeszcze nie było.maniekmac pisze:chybo101 przecież szuan napisał że można to uzyskać przez podłożenie pod dolne śruby mocujące czop piasty do belki podkładek o odpowiedniej grubości
[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Skoro odchodzę od poszerzania błotników, to robię tak, by jeżdżąc nie zdzierać napisów z opon. Innymi słowy rubbing nie wchodzi w grę. Zmiana camberu raczej też.
Na RH mam opony, ale inne niż docelowe, no i przecież ranty są na razie 1,25".
Nikt nie ma rantów na pożyczenie i muszę wszystko wyliczyć na kalkulatorze...
Punktem odniesienia są koła, które teraz mam na aucie, czyli 9J17 przód i tył.
Kurczę, za dużo możliwości też nie jest dobrze, bo nie wiadomo na co się zdecydować.
Na RH mam opony, ale inne niż docelowe, no i przecież ranty są na razie 1,25".
Nikt nie ma rantów na pożyczenie i muszę wszystko wyliczyć na kalkulatorze...
Punktem odniesienia są koła, które teraz mam na aucie, czyli 9J17 przód i tył.
Kurczę, za dużo możliwości też nie jest dobrze, bo nie wiadomo na co się zdecydować.