Jak w temacie w jakiej kolejności powinny być czujniki temperatury licząc od bloku.
Miałem tak czujnik trzy pinowy(wskażnik temperatury) i drugi czujnik ECU. Widziełam kiedyś na zdjeciach u innych że mają pierw ECU i potem trzy pinowy.
Zmieniłem miejscami i wskaznik tak o 5st mniej wskazuje wolniej nagrzewa się.
Lepiej żeby dla ECU dobrze wskazywało czy na wskaźnik? Jak jest u was?
[B4 ABT] Cujniki temperatury.
Re: [B4 ABT] Cujniki temperatury.
Witam u mnie w B4 niebieski jest bliżej bloku, a szary(biały) jest drugi. Dodam, że nigdy ich nie wyjmowałem i myślę że Helmut też ich nie ruszał. Pozdro
Re: [B4 ABT] Cujniki temperatury.
[quote="LYSY81222"]Witam u mnie w B4 niebieski jest bliżej bloku, a szary(biały) jest drugi. Dodam, że nigdy ich nie wyjmowałem i myślę że Helmut też ich nie ruszał. Pozdro[/quote
U mnie jak u kolegi wyzej
U mnie jak u kolegi wyzej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 116
- Rejestracja: 07 cze 2009, 19:22
- Lokalizacja: Świecie n/W
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jednak po tygodniu użutkowania wyczówam kolosalną róznicę. Niby nic takiego jeden koło drugiego ale te 2cm robi różnice.
Przed tym kiedy miałem niebieski drugi:
Szybkie podnoiszenie się wskazówki w liczniku od zimnego do ciepłego, temperatura podczas jazdy (trasa) 83.
Po zmianie:
Słabe podnoszenie sie wskazówki z ledwością 15xwolniej niż przed tem. Teperatura podczas jazdy (trasa) 78.
Mam termostat pełne otwarcie 87st.
Niby tylko 5st róznicy, ale nie o to chodzi. ECU dostaje dokłądniejsze temperatury a co za tym idzie silnik lepiej pracuje.
Zauwarzcie na tek krucieć gdzie siedzą czujniki.
Przed tym kiedy miałem niebieski drugi:
Szybkie podnoiszenie się wskazówki w liczniku od zimnego do ciepłego, temperatura podczas jazdy (trasa) 83.
Po zmianie:
Słabe podnoszenie sie wskazówki z ledwością 15xwolniej niż przed tem. Teperatura podczas jazdy (trasa) 78.
Mam termostat pełne otwarcie 87st.
Niby tylko 5st róznicy, ale nie o to chodzi. ECU dostaje dokłądniejsze temperatury a co za tym idzie silnik lepiej pracuje.
Zauwarzcie na tek krucieć gdzie siedzą czujniki.