[80 b4] Zamiana zegarka na obrotomierz w B4 TDI
Dzisiaj zrezałem obrotek do mojego AAZ-ta. Dawca pochodził z anglika TDI. Wywaliłem big bena, dolutowałem 5 pinów oraz mostek do podświetlania elektronicznego zegarka. I najważniejsze... dolutowałem na płytce obrotka dodatkowy potencjometr do regulacji obrotów. Teraz obrotek z TDI-ka wskazuje dobrze w moim TD
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 15:14 przez andi77, łącznie zmieniany 3 razy.
Jak nie wiesz jak zrezać sam obrotek do twojego licznika, to kup cały licznik od B4 benzyny 4 lub 5 zyl. ( bez V6) za ok 100 zł. Podpinasz i śmiga bez żadnych przeróbek. Ewentualnie przekładasz sam prędkościomierz , jak chcesz zachować aktualny przebieg Wymiana samego obrotka do twojej płyty, wiązać by się musiała z dolutowaniem 6 pinów i mostka do podświetlenia zegarka elektronicznego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
przepraszam, że pytam ale co to znaczy?PawelG pisze:ps. każdy od 4/5 zyl.
Przepraszam bardzo, moje niedoczytanie w instrukcji. Jeżeli jest jeszcze ktoś jak ja to:
obrotomierz z wersji 6 cylindrowej (V6) nie nadaje się do wersji silnika 4 lub 5 cylindrowego (zarówno diesel jak i benzyna).
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 09:55 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Pozwolę sobie odgrzać temacik. Ostatnio zmieniłem zegarek na obrotomierz i wydawało się wszystko ok. Nagle patrzę a po zgaszeniu silnika obrotomierz spada poz a skale(foto) dodatkowo nie świeci mi cała prawa strona zegarów(obrotomierz i nagrzanie silnika) prędkościomierz świeci w 2/3 i wskaźnik poziomu paliwa świeci normalnie. Czego to mogą być problemy?