[B4 ALL] Strzelające sprężyny
[B4 ALL] Strzelające sprężyny
Wymieniałem ostatnio wszystkie amortyzatory i sprężyny z przodu w aucie. Robił mi to mechanik, który pokazał mi rachunki za części, a ja zapłaciłem i odebrałem samochód. Teraz mam problem z tymi sprężynami z przodu, bo gdy jadę po nieutwardzonej drodze to słychać głośne strzelanie sprężyn, a jak najeżdżam na próg zwalniający to jakby się miały rozsypać.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
podnieś auto,odkręć koło weż młotek i przecinak i puknij w te blaszki co trzymają spręzynę tzn.trzeba je delikatnie odgiąć u mnie było to samo tyle że sam sobie wymieniałem amorki ,może z czasem by ci się ułożyły ale to denerwujące pukanie nie? ja jeszcze polałem olejem i jest cisza czasami się odezwie ale to szczegół bo wiem że mam zrobione tak jak trzeba <ok> bo sam robiłem (dobrze że nie muszę korzystać z usług tych b...) :lol: ps.ile zapłaciłeś za tą wymianę?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na to jest prosty sposób ,na końce sprężyn przy mcpersonie zakładamy kawałek koszulki takiej jak np.w wiązkach elektrycznych w aucie ,nie może być zbyt gruba ,nie ma opcji żeby coś strzelało ,sprawdzone .Jedyny problem to żeby je włożyć trzeba albo rozebrać amortyzator albo rzeżbić na aucie ze ściągaczami sprężynHardjack pisze:mam problem z tymi sprężynami z przodu, bo gdy jadę po nieutwardzonej drodze to słychać głośne strzelanie sprężyn,
Witajcię
Dzisiaj dopiero doszedłem dlaczego po wymianie amortyzatorów zaczęła strzelać sprężyna.
Próbowałem już chyba wszystkich sztuczek i nic. Okazało się że zle była założona podkładka dociskająca wkład amora, wkład był nierówno dociśnięty i było takie wrażenie przy kręceniu kierownicą jakby się łamał amortyzator , z tego wszystkiego sprężyna potwornie strzelała. Podkładki muszą być założone tak że pierwsza idzie podkładka płaska a na nią podkładka centrująca (ta w kształcie litery L ) i tylko to było powodem całego problemu.
Pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów.
Dzisiaj dopiero doszedłem dlaczego po wymianie amortyzatorów zaczęła strzelać sprężyna.
Próbowałem już chyba wszystkich sztuczek i nic. Okazało się że zle była założona podkładka dociskająca wkład amora, wkład był nierówno dociśnięty i było takie wrażenie przy kręceniu kierownicą jakby się łamał amortyzator , z tego wszystkiego sprężyna potwornie strzelała. Podkładki muszą być założone tak że pierwsza idzie podkładka płaska a na nią podkładka centrująca (ta w kształcie litery L ) i tylko to było powodem całego problemu.
Pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów.