Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,3 20v 7a]knock sensory

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

[2,3 20v 7a]knock sensory

Post autor: krystek » 04 paź 2010, 12:16

witam:)jak sprawdzić czujniki spalania stukowego??jakie powinny mieć parametry??chcem je sprawdzić bo czasem autko mi zamula :evil:

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 04 paź 2010, 15:16

Oscyloskopem tylko i wylacznie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 paź 2010, 15:43


krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 04 paź 2010, 17:05

a czy uszkodzone knock sensory mogą mulić auto??ogólnie to wygląda ze jak depnę to cienko się zbiera,dopiero jak puszcze gaz i jeszcze raz depnę zaczyna ciągnąć,choć i tak to nie jest to :evil:

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 04 paź 2010, 18:23

Czujniki stuku odpowiadają za sygnał do ECU o wystąpieniu spalania detonacyjnego czyli zbyt późnego lub zbyt szybkiego zapalenia sprężonej mieszanki.Sterownik żeby nie dopuścić to takiego spalania opóźnia bądź przyspiesza zapłon w danym momencie.Może to powodować lekkie przymulenie auta, skąd akurat pomysł że to czujniki stuku.Podpinałeś auto pod VAGa?

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 04 paź 2010, 18:28

jeszcze nie podpinałem,problem pojawił sie dwa dni temu i zaczyna sie nasilać:/

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 05 paź 2010, 07:25

ja bym przyjrzał się modom które robiłeś czy coś tam się nie zepsuło albo poluzowało

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 05 paź 2010, 16:28

Krystian jak cos to daj znac bo mam Vaga i mozemy temat zbadac .

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 05 paź 2010, 20:14

Leo, mody wykluczam:)ewentualnie szczelność dolotu,może gdzieś guma pękła,ale też wątpie,zaczyna mi ciężko palić :evil: więc stawiam na elektronike :-? zwierzak213a2, dziękóweczka za chęć pomocy :mrgreen: odezwę się na pw

[ Dodano: 2010-10-10, 16:27 ]
no i w końcu się podłączyłem vag-iem:)wyskoczył błąd knock sensor 2 i zwarcie na sondzie lambda:(czy ktoś się orientuje który to knock sensor 2??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl