[All] Termostat a wskazania temperatury
No własnie zimny, a jak puści to dopiero nabiera temp. Powiem Ci że jak temp wzrośnie to podnoszę klape i czuję jak w dolnym wężu jest natłoczone powietrze, ale jest zimny.Nadmiar odpowietrzam przez korek i dopiero po chwili termostat sie budzi. Niestety nie mam kiedy i jak samemu sobie termostatu wymienić... Tak mnie teraz naszło, a może zamontować stary termostat w pozycji otwartej i tak jeździć? Czy to w czynms przeszkadza? W końcu silnik będzie odpowiednio schłodzony
Czesc,
Ostatnio pojawil sie u mnie chyba problem, ale od poczatku: podczas remontu w zimie układu chlodzacego termostat wymieniany byl na nowy z ASO na wiosne, wskazania temperatury były złe wiec znalazlem zimne luty na plycie głownej licznika - przelutowalem raz jeszcze te trzy wsowki od regulatora napiecia i problem wskazania usunieto, bylo stabilne 90° (wczesniej podczas jazdy 80) ale od tygodnia znow widze ze po uruchomieniu silnika i przejechaniu parunastu km auto nagrzewa sie do 80° i wiecej nie chce, dopiero jak sie zatrzymam auto sie dogrzeje i bedzie te 90°, Wentylator włancza sie prawidłowo przy ok 93°.
zaraz po trasie lece pod maske i sprawdzam : waz gorny jest goracy a dolny letni - nie rozumiem jednego, jesli waz dolny jest letni i termostat by sie nie otwieral to nie ma duzego obiegu i silnik mialby temp wysoka, a na wskazniku jest tylko 80°
a jesli termostat bylby caly czas otwarty to gorny waz nie bylby goracy ino letni.
czy z uwagi na obecna temp otoczenia jest mozliwe aby podczas jazdy na trasie silnik mi sie nie dogrzewal bo az tak go powietrze chlodzi? troche w to watpie, a na postoju łapie 90°
Sprawdze dzis luty, bo moze znow sie pojawily, ktos ma jakis pomysl?
Ostatnio pojawil sie u mnie chyba problem, ale od poczatku: podczas remontu w zimie układu chlodzacego termostat wymieniany byl na nowy z ASO na wiosne, wskazania temperatury były złe wiec znalazlem zimne luty na plycie głownej licznika - przelutowalem raz jeszcze te trzy wsowki od regulatora napiecia i problem wskazania usunieto, bylo stabilne 90° (wczesniej podczas jazdy 80) ale od tygodnia znow widze ze po uruchomieniu silnika i przejechaniu parunastu km auto nagrzewa sie do 80° i wiecej nie chce, dopiero jak sie zatrzymam auto sie dogrzeje i bedzie te 90°, Wentylator włancza sie prawidłowo przy ok 93°.
zaraz po trasie lece pod maske i sprawdzam : waz gorny jest goracy a dolny letni - nie rozumiem jednego, jesli waz dolny jest letni i termostat by sie nie otwieral to nie ma duzego obiegu i silnik mialby temp wysoka, a na wskazniku jest tylko 80°
a jesli termostat bylby caly czas otwarty to gorny waz nie bylby goracy ino letni.
czy z uwagi na obecna temp otoczenia jest mozliwe aby podczas jazdy na trasie silnik mi sie nie dogrzewal bo az tak go powietrze chlodzi? troche w to watpie, a na postoju łapie 90°
Sprawdze dzis luty, bo moze znow sie pojawily, ktos ma jakis pomysl?
kolego ja z zimnymi lutami walczylem dziesiatki razy wiec nei nalezy skladac broni ,duzo razy luty poprawialem z efektem chwuilowym w koncu doszeldem do wniosku ze masa jest slaba w liczniku poszedlem ta droga i dziala ladnych pare miesiecyxxtomek pisze:Czesc,
Ostatnio pojawil sie u mnie chyba problem, ale od poczatku: podczas remontu w zimie układu chlodzacego termostat wymieniany byl na nowy z ASO na wiosne, wskazania temperatury były złe wiec znalazlem zimne luty na plycie głownej licznika - przelutowalem raz jeszcze te trzy wsowki od regulatora napiecia i problem wskazania usunieto, bylo stabilne 90° (wczesniej podczas jazdy 80) ale od tygodnia znow widze ze po uruchomieniu silnika i przejechaniu parunastu km auto nagrzewa sie do 80° i wiecej nie chce, dopiero jak sie zatrzymam auto sie dogrzeje i bedzie te 90°, Wentylator włancza sie prawidłowo przy ok 93°.
zaraz po trasie lece pod maske i sprawdzam : waz gorny jest goracy a dolny letni - nie rozumiem jednego, jesli waz dolny jest letni i termostat by sie nie otwieral to nie ma duzego obiegu i silnik mialby temp wysoka, a na wskazniku jest tylko 80°
a jesli termostat bylby caly czas otwarty to gorny waz nie bylby goracy ino letni.
czy z uwagi na obecna temp otoczenia jest mozliwe aby podczas jazdy na trasie silnik mi sie nie dogrzewal bo az tak go powietrze chlodzi? troche w to watpie, a na postoju łapie 90°
Sprawdze dzis luty, bo moze znow sie pojawily, ktos ma jakis pomysl?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
mam do was koledzy pytanie...ile potrzeba w waszych 1Z czasu aby osiagnac temp tzn te 90 stopni przy takiej pogodzie wezmy pod uwage ze jest właczone ogrzewanie na pól skali a nawiew na 1 stopniu dodam ze chlodnica jest nowa pompa wody równiez termostat w ASO a wskaznik temp.mi róznie pokazuje....raz dobrze raz zle...