[B4 2,3 NG] brak mocy i przyspieszenia na pb
[B4 2,3 NG] brak mocy i przyspieszenia na pb
wczoraj pisałem, o swoim problemie - polega na braku mocy na pb. Na lpg jest wszycho ok, ale jeśli jest rozgrzany i wrzuce na pb jest zdecydowanie słabszy. w drodze podszarpuje i cieżko go rozbudzic do wyzszej predkosci. Jak jest zimny na pb jest wszystko ok. Może to mieć zwiazek z mechanicznym wtryskiem, podcisnieniem czy jakoś tak. Bo chyba z zapłonem się nie sprawdzi. Samochód ożywa na rozgrzanym silniku przy jezdzie na pb od około 4000 obr. Co znim jest - orientuje się ktoś? [/quote][/code]
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Nie wiem czy moze miec znaczenie instalacja lpg - ale jest to jakiś brc jezdze nim 5 lat i z taką kupiłem. lpg jest spoko nie mam problemów ostatnio wymieniłem reduktor, ale to kosmetyka przy tym co mam z pb. nie wim czy słusznie ale skłaniam się do krokowego chociaz nie jestem pewien czy dobrzeluk_OP_Q89 pisze:Maćku pomijam że nie wspomniałeś jaki masz gaz jak długo itp.
Przed założeniem kolejnego tematu spróbuj przejrzeć szukajke.
Silniki NG są tam dość szeroko opisane łącznie z problemami z jakimi się borykasz.
Poczytaj troszkę o bolączkach NG związanych z dolotem i jego budową.
[ Dodano: 2010-10-08, 07:26 ]
wczoraj przejrzałem przewody podcisnienia i znalazłem lukę jest zdecydowanie lepiej. zastanawiam się czy powodem niedomagania moze być filtr paliwa - to mi nagrał kolo który miał taki sam problem w swoim ngluk_OP_Q89 pisze:Maćku pomijam że nie wspomniałeś jaki masz gaz jak długo itp.
Przed założeniem kolejnego tematu spróbuj przejrzeć szukajke.
Silniki NG są tam dość szeroko opisane łącznie z problemami z jakimi się borykasz.
Poczytaj troszkę o bolączkach NG związanych z dolotem i jego budową.