[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
aldi pisze:Jeden kolega ma "ciekawy" patent na płukanie silnika
Kolega musi mieć mocne nerwy. Ja wiem że ON nie jest tak łatwopalny, no ale jednak miałbym mocną pikawę wlewając go do silnikatroll oslo pisze:spuszczelem stary plej zalewalem odpowiadajaca ilosci oleju czystym dieslem
zapalalem auto dalem sie mu rozgrzac 5-8 minut
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Teraz to zbliża mi się termin wymiany oleju. W tygodniu chce zrobić wreszcie tą podłogę pod silnikiem bo niedługo zima mnie zastanie, a w chwili wolnego muszę dobrać się do pdmy, wreszcie zrobić CTO tak jak być powinien u uszczelnić łączenie kolanka odmy z tym jej plastikowym "gniazdem" które jest przy bloku. Już kiedyś wymieniałem ten oring który tam jest, ale i tak delikatnie sączą się tam krople więc pewnie i to dam tą masę i będzie święty spokój. Tylko znów będzie trzeba wyciągać kolektor ssący. Który to już raz :?: :roll:FranoF1 pisze:Co następne będzie wymieniał :?:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 22
Podłoga pod silnikiem - 05.10.2010[/center]
Niestety w moja B5 tak jak zresztą w dużej ilości Audic seryjna podłoga pod silnik nie dotrwała do obecnych czasów :cry: W poprzednią zimę zaraz po kupnie nie miałem funduszy aby inwestować w takie rzeczy więc wymyśliłem coś takiego:
[center] [/center]
Możecie się śmiać z tego druciarstwa ale ważne że mimo iż było to robione w pośpiechu ze zwykłej dykty którą pomalowałem minią żeby nie nasiąkła wodą to przetrwało to całą mroźną i śnieżną zimę. Nie przed jedną zaspą mnie uratowała. No ale to było tylko rozwiązanie doraźne.
Nad docelową podłogą myślałem pewien czas. Najlepiej byłoby dokupić seryjną podłogę, ale ciężko ją dostać, nie jest też tania a stan bardzo często pozostawia wiele do życzenia. O zamiennikach nawet nie wspominam bo ich jakość jest bardzo słaba. Po za tym raz na jakiś czas zdarza mi się przyhaczyć sankami na jakiś wertepach więc postanowiłem zmodzić coś z blachy.
W pierwszej kolejności wykonałem szablon
[center] [/center]
A oto dawca blachy :mrgreen: Stara maska od passata B2 <ok>
[/center]
Dziś wreszcie udało mi się skończyć wszystko (no prawie).
[center] [/center]
Od środka w miejscach gdzie podłoga może stykać się z sankami wstawiłem gumę.
[center] [/center]
Na razie od spodu podłoga nie jest pomalowana, zapaćkałem ją jedynie w kilku miejscach żeby rdza nie wyszła. Niedługo powinienem wymieniać olej więc będzie okazją zdjąć ją i dopracować jeszcze kilka szczegółów.
Bałem się trochę aby podczas jazdy podłoga nie wpadała w jakieś drgania - w końcu to blacha, ale jest sztywno przykręcona w kilku miejscach i o dziwo nic nie hałasuje, więc jestem zadowolony. Teraz zima może już przychodzić <ok>
Podłoga pod silnikiem - 05.10.2010[/center]
Niestety w moja B5 tak jak zresztą w dużej ilości Audic seryjna podłoga pod silnik nie dotrwała do obecnych czasów :cry: W poprzednią zimę zaraz po kupnie nie miałem funduszy aby inwestować w takie rzeczy więc wymyśliłem coś takiego:
[center] [/center]
Możecie się śmiać z tego druciarstwa ale ważne że mimo iż było to robione w pośpiechu ze zwykłej dykty którą pomalowałem minią żeby nie nasiąkła wodą to przetrwało to całą mroźną i śnieżną zimę. Nie przed jedną zaspą mnie uratowała. No ale to było tylko rozwiązanie doraźne.
Nad docelową podłogą myślałem pewien czas. Najlepiej byłoby dokupić seryjną podłogę, ale ciężko ją dostać, nie jest też tania a stan bardzo często pozostawia wiele do życzenia. O zamiennikach nawet nie wspominam bo ich jakość jest bardzo słaba. Po za tym raz na jakiś czas zdarza mi się przyhaczyć sankami na jakiś wertepach więc postanowiłem zmodzić coś z blachy.
W pierwszej kolejności wykonałem szablon
[center] [/center]
A oto dawca blachy :mrgreen: Stara maska od passata B2 <ok>
[/center]
Dziś wreszcie udało mi się skończyć wszystko (no prawie).
[center] [/center]
Od środka w miejscach gdzie podłoga może stykać się z sankami wstawiłem gumę.
[center] [/center]
Na razie od spodu podłoga nie jest pomalowana, zapaćkałem ją jedynie w kilku miejscach żeby rdza nie wyszła. Niedługo powinienem wymieniać olej więc będzie okazją zdjąć ją i dopracować jeszcze kilka szczegółów.
Bałem się trochę aby podczas jazdy podłoga nie wpadała w jakieś drgania - w końcu to blacha, ale jest sztywno przykręcona w kilku miejscach i o dziwo nic nie hałasuje, więc jestem zadowolony. Teraz zima może już przychodzić <ok>
Ostatnio zmieniony 09 sie 2012, 14:27 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ta :lol: Ja tą podłogę robiłem chyba od maja, ale wreszcie musiałem się zebrać bo zimę zapowiadają od połowy października. Po za tym autko trochę niżej teraz siedzi a miska olejowa jest na pierwszej linij frontu :lol: Trza jeszcze tą podłogę ładnie przemalować na czarno bo na razie to wstrętnie to wygląda.WOJTEK26 pisze:Ale Ty sie nudzisz w domku
A tak w ogóle to był to pierwszy dzień od prawie 4 miesięcy gdzie popołudniu w dzień wolny nie jechałem do kobity - wyemigrowała na studia, więc trzeba było go jakoś wykorzystać. :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiem o co chodzi. Przy rodzince sedan nie zawsze zdaje egzamin. Ja rzadko cokolwiek wożę w bagażniku po za zapasem i gaśnicą, ale czasem też myślę że kombi by się przydało - jak na przykład ostatnio jadąc z kobitą do Poznania - trochę ciężko było upchnąć wszystkie jej klamoty. Jak kupowałem A4 to rozmyślałem o Avancie, ale kobieta powiedziała żebym nie kupował rodzinnego samochodu bo jak to będzie wyglądać: "jakbyśmy dzieci mieli mieć". I gadaj tu z takąWOJTEK26 pisze:Na razie mysle bo kombi by sie zdało i ewentualnie TDI +chip chociaz mam na oku 1,8T
A co do nowego auta to życzę powodzenia w szukania, bo maks ciężko jest dorwać coś dobrego, szczególnie w TDi.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ładnie to zrobiłeś u mnie też na razie i pod silnikiem i pod skrzynią osłony całe a Wojtek faktycznie przy rodzince kombi jak znalazł też jak oliwka była mniejsza to wózek na stojąco wchodzi a niestety do 80 tki nic nie wchodzi :mrgreen: powodzenia Wojtek w szukaniu
Rafał dobrze że się dawca znalazł :mrgreen:
Rafał dobrze że się dawca znalazł :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ale wycie. Właśnie odkryłem że mam podgrzewane dysze spryskiwaczy :shock: Tylko jakiś baran tego nie podłączył. A jakiś czas temu chciałem zakupić taki komplecik - jak to dobrze że ktoś sprzątnął mi go spod nosa, bo bym miał dwa :lol:
Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 20:38 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: