
Z racji tego że mam dodatkowe zegary i klimatronik kratki nawiewu musiałem wyrzucić więc kanał doprowadzający do nich powietrze był zbędny a wręcz przeszkadzał bo blokował radio.Należało go wyrzucić(odpiąć) oraz wykonać szczelną zaślepkę.Mi posłużyła już wycięta część z starego kanału powietrza.
Następnym czym się zająłem to wycinanie stelażu-ramek radia i całego panelu,tu niestety nie ma na to instrukcji tylko indywidualnie należy docinać i spasowywać z radiem

Jak widać po zdjęciach i jakzresztą wiadomo tak hop siup nie będzie i radio trzeba ciąć nie tylko panel ale i boczne mocowania panelu do radia(spokojnie można to robić bo panel trzyma się na górnych i dolnych zaczepach.
aby dobrze spasować wyciąłem listewkę coś w stylu poziomicy-miarki.
No i rozbiórka już prawidłowej deski z mojej b4
Właśnie ten otór musimy zaślepić

po zaślepieniu

I kolejna przymiarka :->
No i jak jesteśmy pewni co i jak to możemy się wziąć za elektronikę czyli zrobienie podświetlenia.Jak wiadomo radio Symphony II jest na szynie Can i Iso ale po szynie Can idzie podświetlenie klawiszy natomiast nasze audi nie mają jej-są stare


No i po podłączeniu i wstawieniu efekt końcowy:
a tak było przed

Miałem przyciąć kratki ale naprawdę już mało miejsca tam było więc zdecydowałem się na takie rozwiązanie.W przyszłości na tą listwę u góry zawita wyświetlacz parkowania z mercedesa w200 lub jakiś inny.
Powiem że radio prezentuje się o niebo lepiej i przede wszystkim gra o niebo lepiej :mrgreen:
wielkie dzięki dla kolegów pawian78 i DYZIO za pomoc w kwesti technicznej i mechanicznej

