[B3 7A] Licznik kilometrów...
w b3 wogule mi się nie kręcił jak rozebrałem to zębatka nie miała jednego zęba założyłem nową i się buja , lecz w b4 nabija kilometry lecz takimi skokami jakby się przycinał ale bije kilometry więc rozebrałem i zębatka cała być może silniczek krokowy ale to bendę wiedział po założeniu nowej zębatki i wyczyszczeniu liczniko może jest zabrudzony i poprawię luty na płytce na wszelki wypadek bo może jaki zimny się trafił lecz czy będzie działał to się okaże jak skończę cały licznik rezać - podświetlenie , nowe tarcze , montaż BC , relingi i zakryję mam nadzieję te kontrolki w kratkę .Moja rada rozebrać licznik zobaczyć zębatkę ewentualmie poprawić luty na płytce (rozglądnij się na allegro za silniczkiem krokowym może to jego wina) jak nie to kupić nowy szybkościomierz i wymienić co nie gwarantuje że nikt go nie podkręcał i za miesiąc może już nie działać. Na allegro są takie zębatki z wysyłką coś 34 zeta / http://allegro.pl/tryb-liczn-kilometrow ... 94663.html , lub spytaj na forum może jakaś dobra dusza poratuje Ciebie tak jak mnie i jeszcze jedno bardzo ważne masz zegary VDO czy UN4 bo podobno zegary un4 po rozebraniu nie działają ja mam un4 rozebrałem i działa może to fart , z vdo nie ma problemów
popatrz przez lupkę - szkło powiększające powinien być taki matowy szary czasem ma takie jakby mikroskopijne dziureczki dobry lut jest błyszczący - dobrze rozlany a właściwie to powinieneś widzieć rużnicę miedzy dobrymi lutami , widzisz to jest tak że ja od lat już lutuję i widzę rużnicę a wytłumaczyć jest ciężko komuś kto nie jest zaznajomiony z tematem , zobacz link http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&b ... d53fa08f64
to jest jak z dziewczyną i jej cerą ladna jest jak jest gładka a brzydka jak chropowata i pryszczata i tą rużnicę widać
to jest jak z dziewczyną i jej cerą ladna jest jak jest gładka a brzydka jak chropowata i pryszczata i tą rużnicę widać
Witam wszystkich klubowiczów!
Widzę że o mnie również piszą więc się ujawnię: jestem producentem tych trybików do licznika kilometrów Volvo 740 850 Audi 80 B4 i wielu pokrewnych mogę na zamówienie zrobić niemal każdy trybik z tworzywa na podstawie dostarczonego wzoru przy czym może być uszkodzony(brak kilku zębów) Dla zainteresowanych podam kontakt: rtvaa@wp.pl
tel. 888 117 066
Link do wymiany uszkodzonego elementu w volvo ale zegar zdaje się podobny:
http://www.forocoches.com/foro/showthre ... st61557276
pozdrawiam
Widzę że o mnie również piszą więc się ujawnię: jestem producentem tych trybików do licznika kilometrów Volvo 740 850 Audi 80 B4 i wielu pokrewnych mogę na zamówienie zrobić niemal każdy trybik z tworzywa na podstawie dostarczonego wzoru przy czym może być uszkodzony(brak kilku zębów) Dla zainteresowanych podam kontakt: rtvaa@wp.pl
tel. 888 117 066
Link do wymiany uszkodzonego elementu w volvo ale zegar zdaje się podobny:
http://www.forocoches.com/foro/showthre ... st61557276
pozdrawiam
Witam , dobry produkt - osobiście sprawdziłem .Pozdrawiam
(adrianpom1 / infozallegro2@o2.pl)
(adrianpom1 / infozallegro2@o2.pl)
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jezeli obydwa VDO. To masz jedno proste wyjscie przełożyc to co wyżej pisałem najprościej.Lub przekładasz ze swojego do drugiego cała płytke z licznikiem km. Lub jak chcesz przekładać sam obrotomierz to musisz wlutować też piny na obrotomierz.
Najlepiej zapodaj zdjecie jednego i drugiego z tyły po zdjeciu kontrolek ostrzegawczych w pierwszym i minicheck w drugim.
Najlepiej zapodaj zdjecie jednego i drugiego z tyły po zdjeciu kontrolek ostrzegawczych w pierwszym i minicheck w drugim.