Opinie - Audi C4 2,2t 230 km
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Opinie - Audi C4 2,2t 230 km
Co sadzicie o w/w aucie? bo w B4 to nie mam co marzyc ze znajdę ten silnik. A ostatnio na allegro była 100 w kombi. Posiadała klima tronik, skórkę, karbowane wstawki i białe zegary. Stała na alusach i miała sliczny srebrny lakier...
Doradźcie bo na drugie lato chcę coś takiego :mrgreen:
Doradźcie bo na drugie lato chcę coś takiego :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 22:52 przez bartek18150, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
to jest takie S2 tyle że 4 drzwiowe czasem i kombi :mrgreen:
śmiem twierdzić że jak kupisz coś poniżej 7tyś to pod każdym względem bedziesz miał wydatek :mrgreen: silnik nie siada od tak sobie , raczej niedbalstwa użytkownika auta doprowadzają do stanu że nie trzyma serii 230km... a to dziura w dolocie a to zły olej, stukające 20szt popychaczy turbina jak w każdym silniku doładowanym musi mieć smarowanie , ale jak ktoś da po garach i momentalnie po upalaniu gasi to wirnik kręcący się z kilkudziesięcioma tysiącami obrotów niestety nie zatrzymuje się wraz z przekręceniem stacyjki na OFF tylko pokręci się na "sucho" bez oliwy, nagminne takie traktowanie turba powoduje jego luzy, zatarcia itp itd.
śmiem twierdzić że jak kupisz coś poniżej 7tyś to pod każdym względem bedziesz miał wydatek :mrgreen: silnik nie siada od tak sobie , raczej niedbalstwa użytkownika auta doprowadzają do stanu że nie trzyma serii 230km... a to dziura w dolocie a to zły olej, stukające 20szt popychaczy turbina jak w każdym silniku doładowanym musi mieć smarowanie , ale jak ktoś da po garach i momentalnie po upalaniu gasi to wirnik kręcący się z kilkudziesięcioma tysiącami obrotów niestety nie zatrzymuje się wraz z przekręceniem stacyjki na OFF tylko pokręci się na "sucho" bez oliwy, nagminne takie traktowanie turba powoduje jego luzy, zatarcia itp itd.
mozna deptac ile sie da i nic sie nie stanie ale jak ktos po takiej jezdzie wylancza silnik na rozgrzanej turbinie i nie pozwala je troche pochodzic na wolnych obrotach zeby sie troche ostudzila no to sorry
a co do samej S4 to sa auta nie do zniszczenia jezeli ktos o nie dba i tyle w temacie o co do samego silnika to nie jest to 1.6 do ktorego czesci sa wszedzie i za nie weilkie pieniadze 2.2T to juz inna bajka i co do czesci silnika to chyba to juz wszystko wyzsza polka w aso
a co do samej S4 to sa auta nie do zniszczenia jezeli ktos o nie dba i tyle w temacie o co do samego silnika to nie jest to 1.6 do ktorego czesci sa wszedzie i za nie weilkie pieniadze 2.2T to juz inna bajka i co do czesci silnika to chyba to juz wszystko wyzsza polka w aso
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: