[B4 ABT LPG] spalanie 20l/100km brak mocy, max 140km/h
Poczytaj temat. Jeszcze się odniosę do postu Luka_OP_Q89 o sondzie i gazie II generacji z 1 strony. Przecież w II generacji sonda ma taki sam wpływ na skład mieszanki jak i na benzynie, a steruje tym krokowy od LPG przecież. Mi się wydaje że tylko nie ma wpływu na I generacji. Wiem że to było dawno i nie na temat ale lepiej chyba sprostować. A jeśli się mylę to sprostujcie mnie :mrgreen:
A co do mojej sytuacji to po wymianie świec chodzi w końcu równo zimny na benzynie. Na starych 3 elektrodowych 1 gar często przerywał na benzynie jak silnik był zimny. Mam nadzieję że choć trochę się to przełoży na spalanie LPG.
A co do mojej sytuacji to po wymianie świec chodzi w końcu równo zimny na benzynie. Na starych 3 elektrodowych 1 gar często przerywał na benzynie jak silnik był zimny. Mam nadzieję że choć trochę się to przełoży na spalanie LPG.
Łap, napisał że pasuje do ABT: http://allegro.pl/pompa-paliwa-05804535 ... 76193.html
Ostatnio zmieniony 12 paź 2010, 12:05 przez jaco80, łącznie zmieniany 1 raz.
Pompa byla jednakowa dla silników ABT i ABM. Byly 3 rodzaje pomp w zaleznosci od rocznika. Wszystkie auta z rocznika 92/93 do numeru nadwozia 8C-N-200000 posiadaja pompe o numerze 443906091D. Od numeru nadwozia 8C-N-200001 jest pompa 4A0906091.
W 94 roku byly pompy: 8A0906091J
Czym sie roznily niestety nie mam pojecia.
W 94 roku byly pompy: 8A0906091J
Czym sie roznily niestety nie mam pojecia.
No i w końcu po dwóch latach sukces:D Od jakichś 20 minut jest pięknie:D przed chwilą leciałem jakieś 160 na godzine:P przyczyna jak zwykle błacha, ale w polsce oczywiście normalka;-) Miałem zdławiony dolot:-( jakiś partacz po prostu nie potrafił ustawić silnika na dużym mikserze to wstawił mały:-( Ale już wszystko jest ok więc moja rada jak nasze kochane ABT nie chce iść to na pewno polak coś grzebał z gazem w dolocie:P Dzięki za wspaniałe rady teraz tylko lać benzynę i cieszyć się jazdą:D
No to tak... przekaźnik na sondę żeby przy pracy na gazie była odłączona to po pierwsze po drugie zmiana z miksera 34 chyba na 38 i przekładka nad mikser. Ustawienie rozrządu bo był przestawiony o jeden ząb i zapłonu, ale niestety na oko bo dopiero zaczynam sie bawić w elektromechanika ale myślę że jest ok;-) A po tym adaptacja sterownika i................... Burza na bynie:P a spalanie gazu coś koło 11-13 litrów, ale niektórzy mówią że latam, więc jest raczej ok;)
Tak ale trzeba przebudowac uklad dolotowy z filtrem. Trzeba wywalic fabryczna patelnie, kupic obudowe monowtrysku od golfa 2/3 passata 1.8 na monowtrysku i filtr w postaci stozka lub inna puszke upakowac pod maska.Harry27 pisze: Jeszcze jedno. Czy do ABT można założyć BLOS'a?
Mam wizje na BLOSa ale narazie funduszy brak...
Spalanie specjalnie nie spadnie, ale mocy będzie jak na BP.Harry27 pisze:Blos w ABT to nie głupi pomysł. Zrekompensuje trochę stratę mocy na lpg i może poprawi się spalanie...
Montaż jest bardzo prosty, wystarczy kupić obudowę wtrysku od Passata B3 silnik chyba RP, albo Golf 3 ABS, od Golfa 2 nie pasuje.
Trzeba ja trochę w środku wykroić żeby obrócić w lewą stronę, będzie więcej miejsca na filtr.
Uploaded with ImageShack.us