Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG]Falujace obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Stanley
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 19 maja 2007, 15:41
Lokalizacja: Irland now

[B3/B4 2.3 NG]Falujace obroty

Post autor: Stanley » 19 maja 2007, 22:26

Witam doniedawna bylem szczensliwym posiadaczem 90 quattro ale niestety teraz mam maly problem z silnikiem nierowno mruczy,na wolnych obrotach raz jest 1000 apochwili 1300 i tak w kolko wachluje.Na zasilaniu gazem to jusz wogle niemoge na luzie go trzymac bo zdycha calkiem.Tak jak wyczytalem w postach ze to niby na 99% sonda to wziolem i wymienilelem niestety bez najmnieszego rezultatu.Juz niewiem co mam robic a mam bzika na punkcie audi.Wczesniej niemialem zadnych problemow jedynie terz sonde wymienialem,pomurzcie blagam. :cry:
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 19:38 przez Stanley, łącznie zmieniany 1 raz.

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 19 maja 2007, 22:33

A silniczek krokowy może padł?

Awatar użytkownika
kilerek 23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
Lokalizacja: konin

Post autor: kilerek 23 » 19 maja 2007, 22:36

silniczek krokowy a moze wyczyść przepustnice.... albo sprawdz dokładnie wszystkie podciśnienia..... pozdro!!!! ;-)

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 19 maja 2007, 22:44

Ojciec miał ostatnio podobny problem w Uno. Silnik chodził nierówno, gasł itp... Okazało się że były pęknięte 2 węże podciśnieniowe. Węże naprawione i wszystko wróciło do normy. Proponowałbym zacząć od tego a jak to się wykluczy to zostaje silnik krokowy i przepustnica do sprawdzenia

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 19 maja 2007, 23:20

Po sprawdzeniu podstawowych elementów zobacz jeszcze sonde lambda i komputer

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 22 maja 2007, 21:12

Odsyłam do dziłu download--> Instrukcję naprawcze Audi 80/90--> poradnik dot. falowania obrotów.

kacprzak_1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36

Post autor: kacprzak_1982 » 22 maja 2007, 22:55

Z tym silnikiem krokowym to nie byłbym taki pewny po z tego co wiem to służy on do odcinania paliwa przy jeździe rozpędem np z górki. Ja u siebie miałem miałem problem z silnikiem krokowym bo mi szarpał jak przyspieszałem albo hamowałem silnikiem. Wymieniłem i gitarka.

Awatar użytkownika
McGiver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2007, 10:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: McGiver » 23 maja 2007, 00:11

a ja stawiam na to że strzelił gaz i troszke ci zrobił bałaganu z rozdzielaczem paliwa, sprawdz wszystkie podcisnienia od rozdzielacza aż po kolektory

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 23 maja 2007, 07:32

kacprzak_1982 pisze:Z tym silnikiem krokowym to nie byłbym taki pewny po z tego co wiem to służy on do odcinania paliwa przy jeździe rozpędem np z górki. Ja u siebie miałem miałem problem z silnikiem krokowym bo mi szarpał jak przyspieszałem albo hamowałem silnikiem. Wymieniłem i gitarka.
Skoro tak sądzisz o silniczku krokowym to jesteś w błędzie. Silniczek krokowy nie steruje paliwem tylko powietrzem.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 23 maja 2007, 12:16

KorNoLio pisze:Silniczek krokowy nie steruje paliwem tylko powietrzem.
No oczywiście że tak! Ale przyczyn może wiele, sprawdź jak radzi McGiver, podciścienia

Zakaszewski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 cze 2007, 22:07

Post autor: Zakaszewski » 16 lip 2007, 22:55

Podepnę się do tematu, ja mam tak że dopóki jest zimny to chodzi super i obroty są na 900 na benzynie i gazie.jak się nagrzeje to obroty rosną na 1300 na gazie, a na benzynie faluje od 1000 do 1300 obr.Może po takich objawach ma ktoś pewniaka jeśli chodzi o to co jest a jak nie to lece i sprawdzam wszystko jak piszecie wyżej.pozdroooooooooo!!!!!
Ostatnio zmieniony 07 paź 2007, 17:24 przez Zakaszewski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 16 lip 2007, 23:02

Zakaszewski pisze:Podepnę się do tematu, ja mam tak że dopóki jest zimny to chodzi super i obroty są na 900 na benzynie i gazie.jak się nagrzeje to na już obroty są na 1300 na gazie, a na benzynie faluje od 1000 do 1300 obr.Może po takich objawach ma ktoś pewniaka jeśli chodzi o to co jest a jak nie to lece i sprawdzam wszystko jak piszecie wyżej.pozdroooooooooo!!!!!
kolego miałem bardzo podobny problem. Tutaj masz link do tematu z AKP:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

A jeżeli chcesz jeszcze poczytać to do działu download--> instrukcje naprawcze--> i na 2 stronie: poradnik dot. falowania obrotów. Powinno pomóc.

Damian1406
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 13 kwie 2007, 09:23

Post autor: Damian1406 » 17 lip 2007, 09:25

PABLO pisze:Ojciec miał ostatnio podobny problem w Uno. Silnik chodził nierówno, gasł itp... Okazało się że były pęknięte 2 węże podciśnieniowe. Węże naprawione i wszystko wróciło do normy. Proponowałbym zacząć od tego a jak to się wykluczy to zostaje silnik krokowy i przepustnica do sprawdzenia
Tak to może być to o czym pisze PABLO, ja też miałem taki przypadek, zacząłem szukać dziury w całym, a tu wąż był pęknięty.
Tak na marginesie 90-tki są bardzo awaryjne.

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 17 mar 2011, 12:48

podepnę się pod ten post mianowicie mam problem z obrotami wahają mi się obroty w granicach od 400 do 800 i nie mam pojęcia to co może być raz chodzi dobrze raz źle. Jeszcze jedna sprawa to taka że muszę mieć cały czas wciśnięty ten guzik co jak dodaje się gazu to on zapodaje bogatszą mieszankę czy coś takiego jak to nie jest wciśnięte to nim tak rzuca że szok.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 18 mar 2011, 08:53

Formoza, sprawdz szczelność dolotu,guma łącząca wage z kolektorem,często też pękają węże od krokowca,sprwdż też czujnik temperatury cieczy,jak wygląda też tależyk na wadze czy nie jest wygjęty,mówię oczywiście o silniku 10v bo nie napisałeś czy to jest 10 czy 20v.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl