Wiem wiem wiem temat poruszany poruszany i jeszcze raz poruszany, ale co zrobic skoro wraca nieustannie?
Otóż, posiadam Audi b4 rocznik 94 silnik 1.9 TDI
Ale nie posiadam w nim ręcznego po nieustannej walce o jego przywrocenie całkowicie go zlikwidowałem. Ale czas podjąć po raz kolejny rękawice.
Może ktoś pomóc?
Problem się ma następująco...
Mechanizmy odpowiadające za hamulec ręczny były czyszczone wręcz pucowane i smarowane na wszystkie strony, spręzyny odciągające też były wymieniane itp itd ale problem wracał i to szybciej niż się można było spodziewac Było dobrze, bo nie powiem że nie było ale przez 2-3 dni a póżniej gdy hamulec ręczny był zaciągniety można było ruszyć samochodem jak gdyby nigdy nic Szczerze nie znam się, ale oddawałem samochod do mechaników = czytaj "magów" i to nic nei pomagało nie wiem co zrobić, może ktoś mi po prostu na chłopski rozum to wytłumaczyć? Z góry dziekuje i pozdrawiam a w miedzy te słowa wplatam przeprosiny ze powielam tematy istniejące
Pozdrawiam
Grzesiek
[B4 1.9 TDI]Problem z Hamulcem Ręcznym :(((((
-
- Forum Audi 80
[B4 1.9 TDI]Problem z Hamulcem Ręcznym :(((((
Ostatnio zmieniony 12 paź 2010, 17:41 przez grzesiek9090, łącznie zmieniany 2 razy.
Problem zacisków tylnych w Audi B4 jest znany i nie lubiany . Skoro magia nie pomaga, to proponuję wymianę zacisków hamulcowych na aluminiowe np. z Audi A3/Golf IV wersje benzynowe. One się nie zapiekają i wtedy posiadasz w pełni sprawny ukł. hamulcowy tylny i pomocniczy.
Dodam tylko, że jarzma pozostawiasz swoje i tarcze hamulcowe, klocki muszą być np. od golfa IV (wersja z czujnikiem zużycia) i przewody elastyczne od VW Passat'a B5 przed FL (linki hamulca ręcznego powinny pasować Twoje). I po takiej operacji możesz cieszyć się w pełni działającym rękawem .
P.S. Pamiętaj tylko o prawidłowym odpowietrzeniu ukł. hamulcowego.