Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK LPG] Dziwne zjawisko z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wisniap
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 06 wrz 2010, 11:44
Lokalizacja: Inowrocław

[B4 ABK LPG] Dziwne zjawisko z obrotami

Post autor: wisniap » 02 paź 2010, 22:48

Wiele już na forum uzyskałem pomocy ale opiszę co mi się przytrafia ostatnio. Moja śnieżna B4ka, ma zarówno na PB, jak i LPG ok. 1200 obr. na biegu jałowym ale ostatnio przypadkiem jak puściłem sprzęgło na włączonej 1ce, to szarpnęła, nie zgasła ale obroty spadły do 900 i chodziła super płynnie. Jednak po ruszeniu znowu wchodzą na jałowym pod 1200 obr. Zauważyłem, że puszczając sprzęgło ciut gwałtowniej (tak jakby chciało się zadusić silnik) nawet bez dodawania gazu i od razu wysprzęglenie na bieg jałowy powoduje, że ładnie chodzi na 900 obr. Niestety po ruszeniu znowu dochodzą do 1200. Jazda odrobinkę denerwująca. Problem identyczny na Pb/LPG.
Co może tak wieszać obroty? miał któryś z kolegów coś podobnego? JAkieś podciśnienie, czy co..

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 02 paź 2010, 23:24

TPS pewnie to będzie. Sprawdź sobie czy jest różnica w prądzie płynącym na zawór regulatora wolnych obrotów przy 1200, a 900 obr.

wisniap
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 06 wrz 2010, 11:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: wisniap » 03 paź 2010, 07:50

mam co prawda multimetr ale nie bardzo wiem w jaki sposób to sprawdzić.

Awatar użytkownika
gawcio12312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D

Post autor: gawcio12312 » 12 paź 2010, 17:12

sprawdź przepływomierz to pewnie jego wina jak kolega wcześniej napisał i jeszcze ja bym sprawdził silniczek krokowy

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 12 paź 2010, 19:41

przełącz samochód na gaz i odepnij przepływomierz taka kostka chyba fioletowa i jak spadną to on jest przyczyną. Jak to sobie sprawdzisz to odepnij silniczek krokowy jeżeli samochód zgaśnie krokowiec dobry ale nie za szkodziło by go wypłukać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl