[B4 SPRZEGLO] Zbyt nisko bierze
[B4 SPRZEGLO] Zbyt nisko bierze
Witam
Mam pewien problem ze sprzeglem a moze z linka. Gdy zapalam samochud po nacy pedal sprzegla wpada prawie caly t.z.n gdy go naciskam czyje jak zaczyna pra owac sprzeglo dopiero przy samej podlodze i nie mozna wbic biegu. po rozgrzaniu wciska sie dobrze biegi wchodza normalnie ale pedal sprzegla przy powrocie pozostaje tak mniej wiecej w polowie musze pomagac mu by powrocil na miejsce. Co moze byc przyczyna? Gdzie mozna podciagnac sprzeglo?
Mam pewien problem ze sprzeglem a moze z linka. Gdy zapalam samochud po nacy pedal sprzegla wpada prawie caly t.z.n gdy go naciskam czyje jak zaczyna pra owac sprzeglo dopiero przy samej podlodze i nie mozna wbic biegu. po rozgrzaniu wciska sie dobrze biegi wchodza normalnie ale pedal sprzegla przy powrocie pozostaje tak mniej wiecej w polowie musze pomagac mu by powrocil na miejsce. Co moze byc przyczyna? Gdzie mozna podciagnac sprzeglo?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
Witam,
u mnie jest problem tego typu: po wymianie pompki sprzęgła (konieczne, ponieważ pedał wpadł w podłogę a pompka puszczała płyn) wszystko było niby ok, ale następnego dnia pedał znowu spadł na podłoge. Odpowietrzyłem w ten sposób, że odkręciłem odpowietrznik wysprzęglika, poczekalem chwilę, zakręciłem i niby wszystko wróciło do normy. Jednak po 3 dniach użytkowania samochodu pedał sprzęgła jest coraz niżej, tzn. do połowy jest luźny, a samochód rusza jak tylko sprzęgło zaczyna sie odrywać od podłogi, czyli pewnie za 2 dni znowu sprzęgła nie będzie. Co sie dzieje?
Pozdrawiam
u mnie jest problem tego typu: po wymianie pompki sprzęgła (konieczne, ponieważ pedał wpadł w podłogę a pompka puszczała płyn) wszystko było niby ok, ale następnego dnia pedał znowu spadł na podłoge. Odpowietrzyłem w ten sposób, że odkręciłem odpowietrznik wysprzęglika, poczekalem chwilę, zakręciłem i niby wszystko wróciło do normy. Jednak po 3 dniach użytkowania samochodu pedał sprzęgła jest coraz niżej, tzn. do połowy jest luźny, a samochód rusza jak tylko sprzęgło zaczyna sie odrywać od podłogi, czyli pewnie za 2 dni znowu sprzęgła nie będzie. Co sie dzieje?
Pozdrawiam
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Faktycznie, po dokładnym przyjrzeniu sie wysprzęglikowi okazuje się, że w miejscu gdzie łączy sie ze skrzynią, od dołu jest mokro. W jaki sposób jest on przymocowany do skrzyni, bo rusza sie jak odkręcam odpowietrznik i jak można naprawić tą nieszczelność? Od razu nowy wysprzęglik czy można kupić jakieś uszczelki?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: