Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] Dziwne piszczenie przy skrecie

beniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 sie 2010, 20:03

[80 B3 1.8 PM] Dziwne piszczenie przy skrecie

Post autor: beniek » 14 paź 2010, 16:48

Z gory przepraszam jezeli nie w tym dziale ale troche sie nie orientuje.
Moj problem polega na :
Gdy np. wyjezdzam z parkingu albo w innym miejscu gdzie skrecam kolami do oporu, to slychac bardzo charakterystyczne piszczenie jakby dwa metalowe elementy ocieraly sie o siebie. Inaczej mowiac skrecam do oporu kolami i przez okolo 2-3 sekundy slychac glosne piszczenie (ludzie na parkingu az sie obkrecaja ;]) dzieje sie to i w jedna i w druga strone.
Jestescie w stanie to zdiagnozowac zdalnie.

Z gory dziekuje za pomoc.

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 14 paź 2010, 17:28

Masz wspome? moze ci sie pasek ślizga od pompy, albo lozysko zaciera jak pompa jest obciazona.

beniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 sie 2010, 20:03

Post autor: beniek » 15 paź 2010, 06:46

Mam pasek. I niedawno wymieniany byl.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 16 paź 2010, 10:29

beniek, po wymianie po pewnym czasie trzeba naciągnąć jeszcze lekko pasek, ponieważ potrafią się rozciągnąć. Sprawdź czy nie jest luźny.

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 16 paź 2010, 10:50

Apocalipto pisze:beniek, po wymianie po pewnym czasie trzeba naciągnąć jeszcze lekko pasek, ponieważ potrafią się rozciągnąć. Sprawdź czy nie jest luźny.
Albo za mocno naciągnięty :-P

beniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 sie 2010, 20:03

Post autor: beniek » 16 paź 2010, 20:23

Apocalipto pisze:beniek, po wymianie po pewnym czasie trzeba naciągnąć jeszcze lekko pasek, ponieważ potrafią się rozciągnąć. Sprawdź czy nie jest luźny.
A racja :) Sprawdze :) , i zdam relacje :)

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 17 paź 2010, 10:57

Sprawdz a moze byc i sprawdz czy masz plynu od wspomagania tyle ile ma byc.

beniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 sie 2010, 20:03

Post autor: beniek » 17 paź 2010, 17:32

plyn jest na 100% sprawdzony

[ Dodano: 2010-10-18, 08:03 ]
Paski sa dobrze naciagniete, plynu jest tyle ile trzeba. Dzis rano kolo 7 jak odpalilem i wyjezdzalem z parkingu to najmniejszy skret powodowal ten metaliczny odglos. :|

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 paź 2010, 12:40

no to ci powiem co może być pompa mówi pa pa także rozejrzyj się za drugą pompą jak coś to mam <piwo> na sprzedaż

beniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 sie 2010, 20:03

Post autor: beniek » 24 paź 2010, 12:49

Sprobowalem z ojcem naciagnac troche jeszcze pasek. I wyraznie ucichlo, teraz slychac tylko delikatne przytarcie gumy o gume jak sie wslucham dobrze. Wiec problem po czesci na troche rozwiazany.

siekiera30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 24 gru 2010, 15:45
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: siekiera30 » 18 sty 2011, 22:48

pomysl nad nowa pompa albo kup zestaw naprawczy a w pompie nie ma zadnego lozyska jak bys chcial wiedziec na przyszlosc

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 23 sty 2011, 10:58

A ja dodam taką radę, żeby unikać skrecania kierownicą do oporu.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 sty 2011, 11:20

a w pompie nie ma zadnego lozyska jak bys chcial wiedziec
to ciekawe na czym się kręci koło pasowe w pompie? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 23 sty 2011, 13:49

gibaj pisze:
a w pompie nie ma zadnego lozyska jak bys chcial wiedziec
to ciekawe na czym się kręci koło pasowe w pompie? :mrgreen:
No właśnie, co tam jest :?: Łożysko, czy tulejka :?: :roll:

siekiera30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 24 gru 2010, 15:45
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: siekiera30 » 25 sty 2011, 09:14

w pompie
nie ma lozyska tylko jest tuleja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl