Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 AAH]-Co to za śruba

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

[80 B4 AAH]-Co to za śruba

Post autor: yankes2.8 » 15 paź 2010, 16:12

Witam. Czy ktoś mi odpowie do czego służy śruba w parowniku znajdująca się w otworze wskazanym strzałką na zdjęciu ? Obrazek

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 15 paź 2010, 16:38

to jest regulacja dawki gazu wychodzącego z parownika

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 15 paź 2010, 16:41

Wygląda to na śrubę regulacji naprężenia membrany, czyli im bardziej wykręcasz tym większa ilość gazu dostaje się do silnika.U mnie była tak rozkręcona że sonda nie dawała rady attuatorem zmniejszyć dawki, dopiero wkręcenie na trzy obroty pomogło wyregulować dawkę LPG.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 15 paź 2010, 16:56

O dawki gazu to chyba ta duża śruba a ta w otworze to śruba do regulacji czułości reduktora na podciśnienie :-/ bynajmniej tak mi sie wydaje :roll: .

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 paź 2010, 19:32

Może to być też tzw. bypass służący głównie do regulacji dawki na wolnych obrotach. Wpisz w google nazwę i model reduktora i dopisz regulacja albo śrubki i powinieneś znaleźć jakiś opis "śrubek" na reduktorze.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 15 paź 2010, 20:30

Witam. mam taki sam reduktor, tylko, że przy silniku 1.8. Jest to śruba regulacji czułości membrany, tak jak Koledzy wyżej pisali. Gdzieś kiedyś czytałem, że gdy zimny silnik nie chce odpalać od razu na gazie trzeba regulować właśnie tą śrubką, a jeżeli to nie da żadnego efektu, reduktor należy regenerować (zużyte membrany, szczególnie główna)/ bądź wymienić na nowy.

yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

Post autor: yankes2.8 » 16 paź 2010, 10:54

To chyba rozwiązuje mój problem. Po ostatnim czyszczeniu parownika "bawiłem" się tą śrubką no i po złożeniu gaśnie mi na wolnych obrotach i ciężko pali na gazie. Dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 16 paź 2010, 18:47

to jest regulacja wolnych obrotów jak ją wykręcasz obroty się zwiekszają oczywiście nie tylko ta śruba spełnia zadanie regulacji obrotów

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 16 paź 2010, 21:12

goldi j51 pisze:to jest regulacja wolnych obrotów jak ją wykręcasz obroty się zwiekszają oczywiście nie tylko ta śruba spełnia zadanie regulacji obrotów
ta druga śrubka, mosiężna służy również do regulacji wolnych obrotów. :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl