[80 B4 93r. 1Z] Wyciek plynu chlodniczego ze zbiorniczka.
[80 B4 93r. 1Z] Wyciek plynu chlodniczego ze zbiorniczka.
Ostatnio w trasie kontrolka od poziomu plynu chlodniczego zaczela wariowac. Okazalo sie ze po prostu mialem zakrecona mocniej zakretke (tydzien temu dolewalem borygo) i wszystko sie rozszczelnilo. Dolalem i dojechalem do celu bez problemu. Dzis jak patrzylem na parkingu to pod autem byla plama (borygo) i zastanawiam sie czy cos nie halo jest ze zbiornikiem.
Poswiecilem na to troche czasu i okazalo sie zbiorniczek jest pekniety przy gornym wezyku. Zalatalem silikonem ale po malej przejazdzce okazalo sie ze i to nie pomaga. Trzeba sie udac do miejsca gdzie spawaja plastik i mysle ze bedzie po sprawie a jak nie to moze wymienie zbiornik na nowy bo innej ocji nie widze.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
a zazwyczaj winny jest tylko oring którego koszt wynosi 1-2zł... grzesuaw, miałem ten sam problem tylko ja sobie to zrobiłem z własnej głupoty gdyż zakręciłem za mocno opaskę i zbiorniczek właśnie pękł w tym miejscu.są dwa sposoby na to.jeden to kup porządny klej tzw metal w płynie i zalep to.ten klej po kilku minutach robi się twardy jak metal.niestety żadne silikony nie utrzymają ciśnienia jakie jest w układzie a ten klej wytrzyma na pewno.drugi sposób to kup po prostu inny zbiornik.inny to oczywiście nowy a nie jakiś stare badziewie ze szrotu bo oryginalne.ja wymieniałem u siebie i dałem 60zł.to chyba najlepsze wyjście...denis44 pisze:koszt nie ori to jakieś 5-6 zł:P
Trochę późno piszę ale chce powiedzieć że w końcu problem rozwiązał się zupełnie przypadkowo. Mój dziadek miał włókno szklane, żywicę epoksydową i utwardzacz. Stwierdziłem, że warto spróbować. Powodem tej "próby" były ceny zbiorniczków. Najtańszy widziałem za 50 zł... (no chyba, że ma się farta jak kolega Brandon99 ) Położyłem 4 warstwy włókna i zakleiłem żywicą z domieszką utwardzacza (zalecane proporcje to 1 do 10) i zostawiłem zbiorniczek na 24h przy kaloryferze do wyschnięcia. Jeżdżę z tym już miesiąc i trzyma się znakomicie :mrgreen: Dzięki z góry za porady i wskazówki <ok>