[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
w B3 niby było wiele rodzaji, w zależności od wspomagania czy bez i srednicy główki sworznia, czy w B4 jest podobnie? słyszałem ze nie,pomijajac fakt lewy i prawy.
jakie polecacie firmy? Lemforder dosyć sie ceni ok 150zł... zamówione mam TRW za 100 zł - dowiedziałęm sie ze TRW montuje w najnowszych A8 swoje podzespoły zawieszenia... więc chyba są coś warci,bo audi moze chciało obniżyc koszty produkcji,bo kryzys,ale nie mogą sobie pozwolić na utratę wysokiej renomy...
ewentualnie wskazówki przy wymianie będą bardzo cenne
pozdrawiam
jakie polecacie firmy? Lemforder dosyć sie ceni ok 150zł... zamówione mam TRW za 100 zł - dowiedziałęm sie ze TRW montuje w najnowszych A8 swoje podzespoły zawieszenia... więc chyba są coś warci,bo audi moze chciało obniżyc koszty produkcji,bo kryzys,ale nie mogą sobie pozwolić na utratę wysokiej renomy...
ewentualnie wskazówki przy wymianie będą bardzo cenne
pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
TRW ,będzie ok.Lenio21 pisze:jakie polecacie firmy? Lemforder dosyć sie ceni ok 150zł... zamówione mam TRW za 100 zł -
W sumie to nie ma tam żadnych pułapek ,zaznacz sobie przynajmniej z grubsza położenie sworznia w wahaczu ,bo tym reguluje się pochylenie koła czyli geometrię . Po wymianie sworzni w wahaczach na 100% geometria i zbierzność do regulacjiLenio21 pisze:ewentualnie wskazówki przy wymianie będą bardzo cenne
sworzeń wymienionyna TRW,jednak jeszcze coś mi delikatnie puka. zdjąłem Lemfordera także był pożądny wsadzony. Zaznaczyłem sobie po tym małym otworze w srodku sworznia.Skręciłem do kupy,wymieniłem tylko nakrętki bo śruby ori połączone z blachę wydają mi się b.dobrym rozwiązaniem.
Z drugiej strony wymieniłem końcówkę kierownicy Lemfordera i gumę na przegubie.
Przy okazje dokreciłem nakretkę amora i chyba jest ciszej.
Z drugiej strony wymieniłem końcówkę kierownicy Lemfordera i gumę na przegubie.
Przy okazje dokreciłem nakretkę amora i chyba jest ciszej.
Panowie, zrobiłem remont zawieszenia i z prawej strony ciągle coś pukało. Cały czas myślałem, że to nieszczęsna poduszka... remont zrobiłem przed trafieniem do tego tematu
Wczoraj dokonałem odkrycia . Robiłem serwis przedzimowy i przy czyszczeniu styków akumulatora zauwazyłem, że cały aku ma spory luz pomimo tego, że mocowanie jest dokręcone na maksa. Podłożyłem więc kawał gumy pod aku i wszystko mocno skręciłem.
Stukanie z prawej strony znikneło !!
Koledzy sprawdzcie, czy wam sie aku nie kolebie zanim zaczniecie rozkręcać mc phersony <ok>
Wczoraj dokonałem odkrycia . Robiłem serwis przedzimowy i przy czyszczeniu styków akumulatora zauwazyłem, że cały aku ma spory luz pomimo tego, że mocowanie jest dokręcone na maksa. Podłożyłem więc kawał gumy pod aku i wszystko mocno skręciłem.
Stukanie z prawej strony znikneło !!
Koledzy sprawdzcie, czy wam sie aku nie kolebie zanim zaczniecie rozkręcać mc phersony <ok>