[B4 1Z '94] Zielony klekocik [str.4]
kolego zapewne chodzi ci o te ringi w audi b4 nie wystepywały w orginale... jest mozliwosc zakupienia ringów i załozenia w liczniku www.dido.win.pl
chyba całe forum sie u nich zaopatruje.. :mrgreen: powinni dawac rabaty :mrgreen:levis1991 pisze:www.dido.win.pl
Ooo pierwszy spamik w temacie, jak miło :lol:
No ale przestawię nieco kosmetyczne sprawy jeśli chodzi o zmiany w aucie:
Wymiana przewodów paliwowych. Naprawdę ich zawiłość, jeśli chodzi o komorę silnika zadziwia :-| Opity ropą, rzucający na lewo i prawo mięsem doprowadziłem jednak sprawę do końca <ok>
Zdjęcie pamiątkowe niejako ze starszym bratem.. Dużo starszym
Zima idzie, rękaw trzeba doprowadzić do porządku :-> Wymiana tarcz + klocki tył. Moje prace sponsorowała firma ATM MIKODA oraz Steinhof. Stare repcie nie dosyć, że zdjąć ciężko, to jeszcze w stanie pięknie opisującym powód braku ręcznego. Ofkoz nie obyło się bez regeneracji prowadnic. Klocki na dotarciu ale pozwoliłem sobie na 1 szaleństwo
Dzień po wymianie tarcz rozrusznik w autku strzelił focha z przytupem pod szkołą i niestety hol do domu. Kupiłem na szybko użwkę i jutro wymiana.
No ale przestawię nieco kosmetyczne sprawy jeśli chodzi o zmiany w aucie:
Wymiana przewodów paliwowych. Naprawdę ich zawiłość, jeśli chodzi o komorę silnika zadziwia :-| Opity ropą, rzucający na lewo i prawo mięsem doprowadziłem jednak sprawę do końca <ok>
Zdjęcie pamiątkowe niejako ze starszym bratem.. Dużo starszym
Zima idzie, rękaw trzeba doprowadzić do porządku :-> Wymiana tarcz + klocki tył. Moje prace sponsorowała firma ATM MIKODA oraz Steinhof. Stare repcie nie dosyć, że zdjąć ciężko, to jeszcze w stanie pięknie opisującym powód braku ręcznego. Ofkoz nie obyło się bez regeneracji prowadnic. Klocki na dotarciu ale pozwoliłem sobie na 1 szaleństwo
Dzień po wymianie tarcz rozrusznik w autku strzelił focha z przytupem pod szkołą i niestety hol do domu. Kupiłem na szybko użwkę i jutro wymiana.
Stan techniczny naszych niuniek jest najważniejszy Patrząc na stare tarcze o nic nie pytam wszystko widac :mrgreen: Dobrze, że teraz już bedzie tylko lepiej <ok> Niestety ręczny to zmora w B4 z tarczami z tyłu, sam miałem z tym problem, ale zostało to ogarniete
to chyba jakis nowy foch, bo jeszcze o nim nie słyszłem :lol:rozrusznik w autku strzelił focha z przytupem
Panowie sprawa ogarnięta, rozrusznik poszedł troszkę opornie ze względu na zapieczone/podrdzewiałe śruby. A odgłosy, które brałem za pracujący równolegle z silnikiem rozrusznik, niestety okazały się czym innym. Autkiem nie jeździłem, ale na kanał do sąsiada dojechać to tragedia. Muł niesamowity. Vag pokazał kąt wtrysku poza skalą, ogólnie wyglądało, jakby mi przeskoczył rozrząd o ząbek. Była podmiana wtrysku sterującego, przeleciany rozrząd na znaki, sąsiad pomierzył coś w pompie (w zaślepce od strony przyłączeń do wtrysków). Oczywiście powód cyrku był banalny - wtyczka po prawej stronie pompy na 3-piny. Nie łączyła, i zawór N109 się otwierał, autko odpalało - ale pozostałe dwa kabelki są od zaworu początku wtrysku (N108) Zaśniedziały styk i ot cały cyrk No finalnie cieszy mnie miłe jęknięcie rozrusznika i cichy klekot na kącie wtrysku 47