VW Corrado
VW Corrado
Witam, moim pierwszym samochodem a zarazem projektem, poprzez który m.in. dotarłem tutaj z powodu poszukiwania czegoś "normalnego" na co dzień jest VW Corrado.
Autko posiadam bodajrze od 2004r... ogólnie wiecej stoi niż jeździ - to za sprawą przeróbek, modyfikacji, napraw itd, itp..
nie będę w pełni przedstawiał całego projektu - co i jak robiłem... bo już jeden topic w sieci jest.. po za tym nie wiem czy kogoś to aż tak bardzo interesuje.. być może kiedyś w przyszłości jak prace nad nim będą się zbliżały ku końcowi to wrzucę troche fotek i jakiś opis
tymczasem proszę się zadowolić tym:
Moje Corrado na Corrado-database....
pozdrawiam
Autko posiadam bodajrze od 2004r... ogólnie wiecej stoi niż jeździ - to za sprawą przeróbek, modyfikacji, napraw itd, itp..
nie będę w pełni przedstawiał całego projektu - co i jak robiłem... bo już jeden topic w sieci jest.. po za tym nie wiem czy kogoś to aż tak bardzo interesuje.. być może kiedyś w przyszłości jak prace nad nim będą się zbliżały ku końcowi to wrzucę troche fotek i jakiś opis
tymczasem proszę się zadowolić tym:
Moje Corrado na Corrado-database....
pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 52
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 23:38
- Lokalizacja: Biskupiec war-maz
ooo.. miło że komuś sie podoba.. no więc tak.. na dzień dzisiejszy wrzucę are fotek, opisywał na razie nie będę bo za leniwy jestem
krótko - autko więcej stoi ostatnio niż jeździ.. często coś tam działam, ale jestem ograniczony finansowo dlatego wszystko bardzo się przeciąga.. robię go na swój gust..
auto kupiłem jako G60, po różnych przeżyciach i nie udanych planach obecnie jest VR6 2.8 z paska. aktualne zawieszenie to kit bilstei'a (poprzednio nowe KW V2, ale sprzedałem.. (potrzebna gotówka), wnętrze docelowo całe czarne pokryte flokiem - i tutaj mogę pomóc bo mam jednego człowieka który mi flokuje i jestem z tej pracy zadowolony. usunięta tylna kanapa - z racji audio - fotele z przodu to KONIG'i K5000 na oryg. elektrycznych szynach recaro(problem był żeby to dorwać, że ho ho) - niestety oparcie na korbkę - oryg. jest elektryczne (recaro w corrado) ale nie chciałem za bardzo kobinować z tymi fotelami.. - więc regulacja jest tylko góra-dół.
Silnik seria, zmodyfikowany tylko dolot na dzień dzisiejszy - kolektor dolotowy mojego projektu, chyba jedyny taki na tej planecie . wudech seria, końcówki z Porsche po obu stronach. Troche chromu i polerki (w planach dużo więcej ).
Audio: jednostka sterująca to Nakamichi CD-45z, reszta(głośniki i piecyki) firmy Xetec, jeszcze nie zabudowane i nie skończone.. - z racji 2 drożnego zestawu na przód i braku miejsca musiałem przerobić panale drzwiowe pod głośniczki, gwizdki na podszypiu w oryginalnych miejscach
Na razie tyle, oglądajcie i komentujcie
pooozdro.
Żeby było jasne, nie jeździłem tak
.
.
.
tutaj powinno być jeszcze kilka fotek z prac
.
.
.
efekt końcowy:
krótko - autko więcej stoi ostatnio niż jeździ.. często coś tam działam, ale jestem ograniczony finansowo dlatego wszystko bardzo się przeciąga.. robię go na swój gust..
auto kupiłem jako G60, po różnych przeżyciach i nie udanych planach obecnie jest VR6 2.8 z paska. aktualne zawieszenie to kit bilstei'a (poprzednio nowe KW V2, ale sprzedałem.. (potrzebna gotówka), wnętrze docelowo całe czarne pokryte flokiem - i tutaj mogę pomóc bo mam jednego człowieka który mi flokuje i jestem z tej pracy zadowolony. usunięta tylna kanapa - z racji audio - fotele z przodu to KONIG'i K5000 na oryg. elektrycznych szynach recaro(problem był żeby to dorwać, że ho ho) - niestety oparcie na korbkę - oryg. jest elektryczne (recaro w corrado) ale nie chciałem za bardzo kobinować z tymi fotelami.. - więc regulacja jest tylko góra-dół.
Silnik seria, zmodyfikowany tylko dolot na dzień dzisiejszy - kolektor dolotowy mojego projektu, chyba jedyny taki na tej planecie . wudech seria, końcówki z Porsche po obu stronach. Troche chromu i polerki (w planach dużo więcej ).
Audio: jednostka sterująca to Nakamichi CD-45z, reszta(głośniki i piecyki) firmy Xetec, jeszcze nie zabudowane i nie skończone.. - z racji 2 drożnego zestawu na przód i braku miejsca musiałem przerobić panale drzwiowe pod głośniczki, gwizdki na podszypiu w oryginalnych miejscach
Na razie tyle, oglądajcie i komentujcie
pooozdro.
Żeby było jasne, nie jeździłem tak
.
.
.
tutaj powinno być jeszcze kilka fotek z prac
.
.
.
efekt końcowy:
Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 10:31 przez panda86, łącznie zmieniany 1 raz.
c.d.
tak to wyglądało przed założeniem deski...
mocniejszy alternator...
reanimacja klap sterujących powietrzem
na razie tyle.. mam jeszcze kilka fotek, ale wpierw muszą zagościć na moim klubowym forum w projekcie, ale że czas nie pozwala to nie prędko to będzie.. - ALE jak prace pójdą do przodu i coś się z autkiem ruszy to wrzucę co nieco
pozdrawiam.
tak to wyglądało przed założeniem deski...
mocniejszy alternator...
reanimacja klap sterujących powietrzem
na razie tyle.. mam jeszcze kilka fotek, ale wpierw muszą zagościć na moim klubowym forum w projekcie, ale że czas nie pozwala to nie prędko to będzie.. - ALE jak prace pójdą do przodu i coś się z autkiem ruszy to wrzucę co nieco
pozdrawiam.
co do maskownic to obecnie nie są założone.. zobaczę jak to będize w samochodzie wyglądało.. - tak tą skrzynkę kupiłem po prostu
"stołki" to König K5000
we floku jest deska, słupki, podsufitka - łącznie z szybrem i uszczelką, półeczki, tunel środkowy, itd... i to nie koniec.. ma być bardzo czarno w środku a dla kontrastu wypolerowana krata i parę chromowanych wstawek..
"stołki" to König K5000
we floku jest deska, słupki, podsufitka - łącznie z szybrem i uszczelką, półeczki, tunel środkowy, itd... i to nie koniec.. ma być bardzo czarno w środku a dla kontrastu wypolerowana krata i parę chromowanych wstawek..
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 52
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 23:38
- Lokalizacja: Biskupiec war-maz
odezwij sie do mnie jak mozesz k64@tlen.pl albo 692-268-888, interesuje mnie ten staniol czy cos tak jak to wyglada na boczki do mojego ... pewnie mnie znasz bmw matowe 2,5 na turbie , pozdrowka corek sliczny dawaj turbo, sorki za ot
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lut 2011, 12:01
wielkiem specem nie jestem, ale ja osobiście bym go na glebe dał, i szerokie kapcie, takie delikatny german+dymione lampy tył, przod lampy biale, kierunki biale, boczne kierunki usunąc i polerka... bylo by idealnie, ale wiadomo gusta i gusciki, tak też jest super, a mozna wiedziec czemu nie g60 tylko vr6?