[B4 1.9TDI 1Z]Board computer
[B4 1.9TDI 1Z]Board computer
witam
mam taki problem
zamontowałem Board computer w audi b4 1.9tdi/rok 1993
został mi jeden przewód który wychodzi z gniazda do sterowania manetką
oznaczony jest on, styk D10 kolor przewodu wchodzącego żólty /według schemat samoch. benzyna/ma być doprowadzony do modułu fuel injection control pin 10/jak jest w przypadku \Tdi
z góry
dziękuję pozdrawiam
mam taki problem
zamontowałem Board computer w audi b4 1.9tdi/rok 1993
został mi jeden przewód który wychodzi z gniazda do sterowania manetką
oznaczony jest on, styk D10 kolor przewodu wchodzącego żólty /według schemat samoch. benzyna/ma być doprowadzony do modułu fuel injection control pin 10/jak jest w przypadku \Tdi
z góry
dziękuję pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 lip 2007, 20:08 przez drago79, łącznie zmieniany 3 razy.
Witam! Poszukaj w instalacji pod kierownicą, czy nie masz wyprowadzonego przewodu z sygnałem spalania. Szukaj żółtego przewodu, u mnie w ABT tan przewód był doprowadzony do czarnej kostki, jak zdejmiesz osłonę nad nogami kierowcy to znajdziesz bez problemu zaraz przy kolumnie kierowniczej. Z tego co wyczytałem na Audi Klub Polska to w 1Z sygnał ten nie był wyprowadzony pod deskę więc musisz szukać w samym sterowniku. Który to pin to nie pamiętam ale łatwo go znaleźć. Weź miernik i sprawdzaj wolne miejsca w kostce sterownika, szukany pin to ten, na który będzie Ci się pojawiać napięcie w zakresie 0-1V, czasami nawet więcej (u mnie dochodziło do 1,2-1,3V). Na wolnych obrotach będziesz miał ok.0,2-0,3V, po dodaniu gazu ta wartość będzie się zmieniać. Jak nie chcesz się bawić w takie szukanie to napisz do klubowicza BiLu z AKP (on to przerabiał u siebie chociaż niemcy pisali na stronkach, że w 1Z nie ma sygnału spalania to on udowodnił, że jest :mrgreen: ) lub poczytaj na www.rezacze.pl lub www.audiklub.org Jak wygrzebiesz to napisz, który to pin bo robię dokumentację z instrukcją jak to podłączyć i przydadzą mi się informacje.
EDIT: pamiętaj też o odpowiednim zakodowaniu BC bo inaczej będzie Ci herezje pokazywał. :mrgreen: Sprawdzę w Etce jaką kartę powinieneś mieć u siebie i jak coś to Ci podeślę fotkę jaka powinna być i jak ją przerobić. :mrgreen:
EDIT 2: tu masz ciekawą stronę o module BC
http://www.s2central.net/autocheck_05.html
EDIT: pamiętaj też o odpowiednim zakodowaniu BC bo inaczej będzie Ci herezje pokazywał. :mrgreen: Sprawdzę w Etce jaką kartę powinieneś mieć u siebie i jak coś to Ci podeślę fotkę jaka powinna być i jak ją przerobić. :mrgreen:
EDIT 2: tu masz ciekawą stronę o module BC
http://www.s2central.net/autocheck_05.html
[B4 1.9 TDI 1Z]Board Computer
Witam !
znalazłem w swoim Ecu 1.9 Tdi sygnał spalania
DZIAŁA na 100% Moj nr ECU Bosch 0281 001 185
produkowany w latach 91do 94 r . następny był inny
nie daję gwarancji czy nr pin spalania jest taki sam, .
Nr. pin to 49 to sygnał spalania z mojego ECU 100%.
Wyślij mi jak ma być przerobiona ta karta :?:
pozdrawiam
znalazłem w swoim Ecu 1.9 Tdi sygnał spalania
DZIAŁA na 100% Moj nr ECU Bosch 0281 001 185
produkowany w latach 91do 94 r . następny był inny
nie daję gwarancji czy nr pin spalania jest taki sam, .
Nr. pin to 49 to sygnał spalania z mojego ECU 100%.
Wyślij mi jak ma być przerobiona ta karta :?:
pozdrawiam
Witam
Odgrzeje temat.
Kupiłem licznik z AC/BC razem z manetką od Audi 90 pięciocilindrówki.
Czekam na przesyłkę.
Nurtuje mnie pytanie:
Czy napewno będzie wszystko działało poprawnie?
mam już AC, czy wszystkie funkcje jakie mam do tej pory w AC, będą właściwie działały jeżeli podłącze AC/BC z audi 90?
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Odgrzeje temat.
Kupiłem licznik z AC/BC razem z manetką od Audi 90 pięciocilindrówki.
Czekam na przesyłkę.
Nurtuje mnie pytanie:
Czy napewno będzie wszystko działało poprawnie?
mam już AC, czy wszystkie funkcje jakie mam do tej pory w AC, będą właściwie działały jeżeli podłącze AC/BC z audi 90?
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
przeciez to wniczym nie przeszkodzi, zakladalem manetke razem z awaryjnymi od b3 do siebie i niekoliduje to wniczym, awaryjne mozna dodatkowo zalaczyc wtedy z manetki, lecz tylko w pozycji zaplon, awaryjne z przycisku dzialaja niezaleznie, jezeli bedziesz chcial zalozyc caly pajak od b3, to bedziesz musial miec w komplecie maskownice gorna i dolna, z wycieciem na manetke awaryjnych, jezeli nie masz, i niechcesz miec tej manetki od awaryjnych to poprostu utnij ja lub wymontujshellah pisze:zdaje się że będziesz musiał przekładać przyciski lub całą manetkę
nie kazdy modul AC mozna polaczyc z BC, brat niedawno dokupil inny AC firmy hella, no i niema mozliwosci wrzucenia go w obudowe razem z BC, w tym co ma niema ostrzezenia o predkosci, a na tym mu zalezalo, dziwne bo zawsze je laczylismy i nie bylo z tym problemuKatana_6 pisze:mam już AC
W obecnym AC mam komunikat o prędkości, podejrzewam że w tym AC/BC od audi 90 nie będzie.
Jeżeli chodzi o manetkę to awaryjne włączam z przycisku, ale nie wiem czy gość mi wysłał tylko manetkę z przyciskami czy z dźwignią od awaryjnych też.
Te ostrzeżenie o prędkości w AC ja tam tego wogóle nie używam
Jeżeli chodzi o manetkę to awaryjne włączam z przycisku, ale nie wiem czy gość mi wysłał tylko manetkę z przyciskami czy z dźwignią od awaryjnych też.
Te ostrzeżenie o prędkości w AC ja tam tego wogóle nie używam
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Mi udało się wyrwać cały zegar z AC/BC, manetka i wiązka za dobrą kasiurę więc się zdecydowałem, ale że zegar wyskalowany jest do 260 będę przekładał AC/BC do swojego zegara.
Swoje stare AC razem z zegarem od audi 90 będę sprzedawał.
A Ty masz pewnie na myśli że mogę swój stary AC przełożyć do tego co kupiłem AC/BC?
By dalej mieć kontrolkę prędkości.
Bo mi się wydaję że chyba dużo z tym roboty jeżeli w ogóle da się to zrobić, nie trzeba nic lutować??
Swoje stare AC razem z zegarem od audi 90 będę sprzedawał.
A Ty masz pewnie na myśli że mogę swój stary AC przełożyć do tego co kupiłem AC/BC?
By dalej mieć kontrolkę prędkości.
Bo mi się wydaję że chyba dużo z tym roboty jeżeli w ogóle da się to zrobić, nie trzeba nic lutować??
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu